07 září 2012

Co je před a co za....

13 komentářů:

  1. Teda Vendy, asi dva dny jsem tu nebyla a co ty jsi toho zplodila. V Mníšku kolem zámku je to hezký. Nikdy jsem tam nebyla. A fuguje tam ta ROsákovi cukrárna? A U Káji Maříka je nějak zvláštní nebo to je jen tak?

    OdpovědětVymazat
  2. V okně se krásně zrcadlí schodiště zámku.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Trochu jinak, Rosák má tu restauraci a Merunkovi měli cukrárnu, ale už jsem to tu psala v jiném komentu, tady už je leta letoucí zavedená cukrárna takže moc úspěšní nebyli. Teď jsou v Berouně a jde to. A restaurace U Káji Maříka je normální restauračka vcelku příjemná nic luxusního

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, to je skvostný odraz, náramně povedená fotka!

    OdpovědětVymazat
  5. Podobně jserm měl na blogu Karlův most.

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: A já Znojmo - vidím tě dvojmo

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalé zrdcadlo , a ty bys ráda věděla co je za ním , že ?   

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: S odrazama se dá dělat ledacos a většinou ten objekt vypadá v tom odraze pěkně.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]:Tak já tu taky nebývám sama nějak často, jestli se mi to podaří tak pětkrát za rok? Většinou to je jen díky výstavě, jako tentokrát.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Samozřejmě, od toho zrcadlo je aby se zjistilo co je za ním, ne? Jestli země zakázaná nebo ne....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....