22 září 2012

Z lesa do krajiny....

Ještě stále dlužím nějaké fotky z minulého pátku, ze sobotní výstavy a i nějaké ponávratové... Takže popořadě. Po focení na kolejích jsem se šla podívat po lese jestli nejsou nějaké houby, ale žádná sláva to nebyla. Když jsem to porovnala s tím co jsem nasbírala po pangejtech, tak v tom lese to byla bída, bída....Jediné čeho tam bylo dost byly bedly. Nemám proti nim to nejmenší, naopak, mám z nich vůbec nejraději řízky, z ostatních hub už tolik ne. Jenže když nemáte košík ale jen tašku, špatně se transportují a většinou z nich moc nezbude. A já raději zas chodím s taškou, protože tu si alespoň dám do brašny k foťáku a nevypadá to blbě když nic nenajdu. Za to s prázdným košíkem je člověk pro smích veverkám. A to fakt nesnáším....
Jak jsem tak courala, vylezla jsem z lesa na místě, kde jsem ještě nikdy nebyla. Přesněji, kde jsem nebyla za svého dospělého života, jako malá holka jsem tam párkrát byla s otcem u studánky pro vodu. A to vždycky byla výprava...kárka, na ní čtyři mlékařské konve a hurá dva kilometry ke studánce a zase zpátky. Dneska, jelikož se nedá jít přes dálnici je to ještě delší. Bylo docela dobře vidět do kraje tak jsem udělala pár snímků....

Cesta po které jsem nasbírala víc hub než v lese....to bylo na začátku


Když jsem vylezla na pole, zjistila jsem že je vidět na Jižní město - Háje. Bylo to co by kamenem dohodil když si to člověk takhle přiblížil











Oklikou jsem došla tam, kde jsem byla už týden před tím. Určitě si vzpomenete na ten krásný srub u lesa. Tentokrát jsem k němu došla přímo. A vypadalo to u něj velice hezky.



A ještě jeden zajímavý dům tam stojí. Viděla jsem ho už minule, ale nějak se mi z dálky moc nelíbil. Divný tvar, navíc zděný styl spíš někam do města než do chatové osady. Ale při bližsím zkoumání se ukázalo že je to stavba velice zajímavá. Střechy ve tvaru vlny, dřevěná veranda kolem, a všechny rovné i trochu šikmé části střech byly ozeleněné! Buď trávou nebo skalničkami. Je fakt, že takových domů se u nás moc nevidí.





Další zastávka bude Malá svatá hora...






3 komentáře:

  1. Nejhezcí je ta brízová alej,u nás je na jedné nemocnicní strese taková zelená izolace taky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To jsou pozůstatky ze staré obslužné silnice kudy se jezdilo když se stavěla ta nová R4 Strakonická. Teď už je to tam takhle zarostlé . Ale zase tam rostou kozáci a křemenáče....

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se nejvíce líbí 8. snímek s vykukující věžičkou, hřebeny kopců a hloubkou záběru.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....