22 září 2012

Arachné....


Předem upozorňuji slabší povahy a čtenáře/ky trpící arachnofobií aby tento článek raději vynechali....
Když jsem se toulala po návratu z Prahy domů po zahradě, všimla jsem si spousty pavučin mezi travami a kytkami a v nich několik rozličných druhů pavouků a pavoučků. Neodolala jsem a některé, kteří mi nezdrhli před objektivem zvěčnila....
Zjistila jsem i dodatečně druh (alespoň rodově) tohoto pavouka, jde o slíďáka...


Tenhle v krásném pruhovaném pyžamu je Křižák pruhovaný







A tohle je klasický křižák


A z druhé strany


A zase slíďák



Příště zase budou kytičky Mrkající

12 komentářů:

  1. Ulovila jsi krásné pavouky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já strach z pavouků nemám, takže musím jen pochválit.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak já to tak nějak střídám, mmakro s velkými. I ti psi tu budou   

    OdpovědětVymazat
  4. Jeříši! To je jak noční můra! Brrr!

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké, mně vadí jen když se do pavučin v lese zamotám.

    OdpovědětVymazat
  6. Spíš na mne působí depresivně ta design fotka, jako kdyby se tvůj pes jako v  bažině topil.

    OdpovědětVymazat
  7. No jo to mi nějak nedošlo, až teď jak to říkáš....asi to budu muset nějak upravit

    OdpovědětVymazat
  8. Pavouci a nadcházející podzim neodmyslitelně patří k sobě. Strašně mě baví je pozorovat.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky. Pavouků máme plnou zahradu, někde jsem četla, že vytvářejí pavučiny nejvíc v době, kdy má být hezké počasí. Pravidelně ráno "vletím hubou" do pavučiny před domem. Chodím první a jako jediná brankou. Muž jezdí druhou stranou od garáže na kole a jeho bratr autem. Odpoledne při návratu do pavučiny vletím znovu. Ti pilní pavoučci své dílo neustále obnovují.

    OdpovědětVymazat
  10. Zdá se, že pavoukům tvoje nepřítomnost na zahradě svědči Nerušíš je. Taky mám jeden exkluzivní exemplář ve stočeném listu hortenzie. Zkusím ho vyfotit.

    OdpovědětVymazat
  11. Jak někdo na Fb konstatoval Pavouky ano, ale jen venku a ne v baráku i já tento názor sdílím. Ovšem až do okamžiku kdy v lese taky plnou hubou vlítnu do pavučiny mezi stromy....to mě může šlak trefit jak to nesnáším. Moc mne zaujal ten v tom pruhovaném pyžamu. Jdu zjistit co je to zač

    OdpovědětVymazat
  12. Hana Hávová23/9/12 13:33

    Pavouky tedy nemusím, ne že bych dostávala hysterický záchvat , to ne , ale doma vždycky vyžaduju , aby je muž vyhodil ven . Vím , že zase nalezou zpátky , ale když je nevidím , tak mi nevadí. Jinak , vzhledem k tomu , že bydlím v roubence více než 100let staré, tak by se tady pavokologové a jiní hmyzoznalci vyřádili a měli by tady ráj.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....