19 září 2012

Tentokrát fotohrátky na téma koleje....

I když skýtají koleje a vše okolo nich dost námětů na focení, samozřejmě jsem si zase také musela trochu pohrát. Jen tak, aby se neřeklo....



Na tomto obrázku je použit stejný efekt jak na těch listech psího vína, jen je "naplno". Můžete s tím obrázkem psího vína porovnat jak to vypadá, když se ubere na síle efektu.


Snad se vám zase budou líbit....

21 komentářů:

  1. Máš můj obdiv. Ta třetí fotografie je nádherná, vypadá jako grafický list.

    OdpovědětVymazat
  2. P.S. zlatíčko, galerie otevřena! Vstup zdarma...   

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherné fotohrátky.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Je to zajímavý efekt s kterým se dá dělat spousta věcí, ostatně jako se všemi. Záleží na tom jak ho zrovna "naředíš"

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Pixlr express? Prostě ta prostřední část Pixlru...

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny jsou pěkné a zajímavé, ale nejvíc se mi líbí ta poslední..Ta má pro mě největší kouzlo...

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední fotografie by si zasloužila zarámovat a vystavit.

    OdpovědětVymazat
  8. Pozrela som si posledné dva články venované koľajám a oba sa mi páčia. Pekne si sa vyhrala Už som ti to myslím písala, že tiež rada fotím koľaje, no nemám tu nikde blízko také, kde by často nechodili vlaky. Takže mám strach pohybovať sa v ich blízkosti.

    OdpovědětVymazat
  9. Ta třetí je krásná jako obraz k vyvěšení, ale zaujala mne i ta první. Tím náhledem na koleje. Jsi dobrá!

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Tak na téhle trati to naštěstí jde bez problému si sednout mezi koleje a fotit, navíc je tu dost křížení s lesními cestami a tak si včas houkáním upozorněná na to že někde za tebou nebo před tebou je vlak.....já tam byla dost dlouho v okolí ale žádný nejel...

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Moc ti děkuji Růženko za pochvalu. Když se líbí jsem ráda....

    OdpovědětVymazat
  12. Ty kolejové, upřímně řečeno, se mi víc líbí ty v předchozím článku. Takové úpravy ani sám nedělám.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem nadšená a hlasitě tleskám těm obrázkům a jejich tvůrkyni. Je to opravdu nevšední úchvatné téma a zážitek. V obou článcích. Velice, velice se mně to líbí a máš můj obdiv. Také obdivuji tvůj moderní funkcionalistický design. To je také paráda.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Beo díky moc, i když zrovna dneska jsem zase měnila kabátek na podzimní

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Hurá, konečně někdo kdo se o nich zmínil....já z nich mám taky radost. Tohle bylo zase jen takové hraníčko. Ale ty předešlé mi udělaly radost tak jak vyšly..

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: I ta podzimní fantazie je také krásná. Jemný nástin Dandíčka je originální.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky, miluji koleje.

    OdpovědětVymazat
  18. Zajímavé fotohrátky, Vendy. Nejvíc se mi líbí poslední úprava.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Nápodobně, taky prší...

    OdpovědětVymazat
  20. ta poslední je krásná

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Já už vím proč se mi ta úprava líbí, připomíná mi ilustrace ze starých Verneovek

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....