19 září 2012

Variace na železniční téma....

Jelikož středa a čtvrtek byly dny kdy pršelo, vegetila jsem si a lenošila na chatě u krbovek a poslechu mých oblíbených interpretů. V pátek ale bylo od rána nádherně slunečno a já si řekla že prostě poslední klidný půlden strávím v lese na houbách a že se vypravím ke kolejím jestli se nepřihodí nějaká inspirace nebo se třeba neukáže zase ta parádní parní lokomotiva. Takže hned po prvním ranním telefonátu silně rozčílené dcery a jak jsem v pozsdí slyšela ještě vytočenějšího syna jsem prostě telefon vypla abych alespoň chvíli měla od nich pokoj.
Hub bylo tedy v lese rozhodně o moc míň než houbařů, protože ty dva propršené dny daly národu houbařů určitou naději na to, že by něco mohlo začít růst. Tak ne že by nerostlo, jen prostě houbaři byli v přesilovce. Našla jsem půl tašky, bylo by i víc, ale bedly se špatně transportují a klouzci byli po těch deštích opravdu kluzcí takže jsem tentokrát sebrala jen pár a zbytek nechala ostatním....
Jen ta mašinka se nekonala a ani žádná jiná, tož zbyly jen ty koleje a všechno to kolem nich....











11 komentářů:

  1. Naše děti se nehádají, naš "proti sobě mlčí." Taky dusno.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To mlčení proti sobě následovalo po tom ječení a hádání....naštěstí to že odvezli manžela do špitálu je zase srovnalo. I když nevím na jak dlouho....

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé fotky....

    OdpovědětVymazat
  4. Jé , bedly už jsem neviděla , ani nepamatuju . Dala bych si bedlové řízky .

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Přiznávám, že původní myšlenka je mého kamaráda, měl dvě hrozně moc pěkné a mě se to tak zalíbilo, že jsem si říkala že to taky zkusím. Jenže pak jsem přišla na to, že ty koleje mají v sobě určité kouzlo a tak jsem místo původně plánovaných dvou tří fotek nafotila tohle všechno....A těch bedel bylo opravdu hodně, tam to nikdo nesbírá. Já z jiných hub řízky dělám nerada, nejvíc z bedel a růžovek. Nemám ráda ty houby se silnými klobouky, i když je třeba nakrájím na plátky, prostě na bedly, růžovky a žampiony to nemá

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se mi líbí ty detaily kolejnic. Šrouby a úchyty, kolejnice, pražce...kameny!

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní fotky. Ty ses minula povoláním.

    OdpovědětVymazat
  8. V některých případech jsi u kolejí buď ležela, nebo používáš stejnou fintu, jako my. Přiznej se, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Díky, ale jsou tu na tohle povolání na blozích větší machři !

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Nevím jakou fntu používáte, ale tuším že tu samou. I já se nevěřícně kamaráda ptala jestli si na ty koleje lehl....vysvětlení jednoduché, postavím foťák na tu kolej nebo mezi a jen ho natáčím jak se mi hodí a nazoomuji. V případě těch kolejí kde se tetelí vzduch jsem seděla na tom mílovém kamení a byla tak na očima na úrovni kolejí a taky zoomovala. Toť vše....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....