06 září 2012

Kolejové....

Jednou mne nadchl kamarád nádhernou fotkou z kolejí.....byla zvláštní a měla úžasný náboj. A tak když jsem narazila na tuhle trať neodolala jsem abych to taky nevyzkoušela.....



18 komentářů:

  1. Vydarené!Hned jsem si vzpomela na detství,jak jsme si hráli na kolejích(vlak jezdil jednou za hodinu),poslouchali jsme jak zpívají koleje a pokládali na ne drobné!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky fotímk často koleje. Je to taková romantika... aspoň pro mne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné zábery. Aj ja rada fotím koľaje, na mojich blogoch sa dá nájsť zopár fotiek. Ale ešte som nebola na takom mieste, ktoré by sa mi zdalo, že wow, toto je to pravé koľajové

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky, koleje jsou zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  5. Třeba se z tebe stane  šotouš.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Díky, ale těm kamarádovým jsem se přiblížila jen minimálně....

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Jo, jo taky jsme dávali peníze na koleje, ale to až ve škole, protože já bydlela kde žádné koleje a ani na chalupě široko daleko nikde nic.....

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Je v nich něco tajemného, člověk si může domýšlet kam že asi vedou. Tak o těhle to vím, je to trať na Dobříš

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Jo, vím co myslíš. Ještě bych chtěla nějaké taky zkusit. Mám v úmyslu ještě jednou se tímhle směrem vypravit takže bude možnost.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Tak to nevím, ale je fakt že mám i vláček vyfocenej, ale špatně tak jsem ho tam ani nedávala....ale jak jsem se zmínila v předchozím komentu ještě se na něco chystám....

    OdpovědětVymazat
  11. Úplně ses mi trefila do gusta! Miluju koleje a vláčky! Ta první fotka je skvostná!!

    OdpovědětVymazat
  12. Okamžitě mně napadla písnička Wabiho Daňka , Rosa na kolejích .

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Tak to vidíš,jsem vždycky ráda když si tady někdo vybere tu svou notu co mu sedí. Nádraží tu není daleko a tak se tam chystám taky nachytat nějaké detailíky okolo kolejí. Sice už jsem ho tu jednou měla, ale oni se najdou i jiné pohledy.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Tak,tak přesně....mimochodem ten tu vystupoval před měsícem, právě v tom amfiteátru pod zámkem.

    OdpovědětVymazat
  15. Černobílá je nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Já vím, že by si autor moc neměl své věci chválit , neb samochvála smrdí ale jo, mě se taky líbí   

    OdpovědětVymazat
  17. Já si myslím, že člověk občas pochválit může... Jinak se už dlouho taky připravuju na kolejové fotky...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....