06 září 2012

Keřové makro....

Z nížších poloh luk a polí do o něco vyšších partií keřových a stromových se přesuneme v dalších obrázcích. i když některé jsem vlastně taky lovila až skoro u země....

Ptačí zob virginský


Pámelník


Ještě jednou poupata břečťanu


Dub


Olše, ale ne lepkavá, je to nějaká zakrslá ozdobná forma, která je evidentním pozůstatkem nějaké cílené výsadby okolo silnice. jenže úmysl byl dobrý, ale příroda si vytvořila vlastní architekturu a tak ty keře které tam původně byly samotné jsou dneska zarostlé v malých borových a smrkových hájcích.


Detail panenského jablíčka, vypadala krásně ale s chutí to už bylo horší. Ochutnala jsem po cestě asi ze čtyř stromů, ale jen u jednoho mi jablka opravdu chutnala. Byla to ta samá která máme i doma a patří taky mezi jediné které se dají jíst. Ty ostatní odrůdy jsou staré z ještě původní výsadby po německých obyvatelích. Včak také nesou název Německá reneta....


A takhle vzniká hálka na šípkovém keři


2 komentáře:

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....