13 září 2012

Když ještě bylo hezky....

....tak jsem fotila tyhle fotky krajiny. Jsou to poslední obrázky ze sobotního toulání po blízkém okolí....





Nejdřív bylo slyšet houkání, pak supění páry a nakonec se z lesa vykulila parní lokomotiva která táhla vláček ze starých železničních vagónů. Vzpoměla jsem si jak jsme takovými jezdili na chalupu z Pardubic, kde jsme přesedali. Není to nic moc, hoooodně jsem zoomovala a digitální zoom už někdy není moc kvalitní.




Řekla jsem si že se na nádraží ještě vydám v týdnu, jenže to jsem ještě netušila že se vyplní stoprocentně rčení Člověk míní, pánbůh mění.... a změnil.

15 komentářů:

  1. Změnil...počasí. Takové krásné fotky dnes neuděláš.Na druhém snímku je Krásné - vysílač?

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky sice bylo, ale tvoje fotky se mi líbí víc!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Počkej, co ty máš s vysílačem Krásné? Ten znám, a hlavně jeho okolí....ne, tohle je Cukrák

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí první fotka,je taková ryze podzimní.Dobrou noc Vendy.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou věci! Jak jsem se včera snažila zkrátit čas strávený na blogu, tak jsem si po vynpnutí PC vzpomněla, že jsem se nepodívala k tobě. V noci se mi zdálo právě o takové lokomotivě. Otevřu první blog - a...?

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Já bych řekla spíš pozdně letní, ještě nejsou zlaté břízy, a buky taky stále drží tu svou zelenou....

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Tak to vidíš....ale tohle znám. Zrovna včera jsem mamonce vyprávěla o jednom známém a v okamžiku kdy jsem přestala mi začal zvonit telefon. A hádej kdo volal

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: S vysílačem nemám nic společného, jen, když vylezu na Železné hory nebo jedu z Chotěboře, tak je vidět.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné obrázky.Líbí se mě parní mašinka - to byla určitě nějaká "nostalgická jízda" - občas také někam jedu podívat se na historiké vláčky....

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: Asi ano, dnes když jsme odjížděli dom, tak jsem jí zase slyšela houkat. Byla jsem fotit v pátek, ale bohužel žádná mašinka se nekonala a to jsem se tam toulala skorem dvě hodiny.

    OdpovědětVymazat
  11. Bylo hezky a dneska zase je, Vendy, od rána svítí sluníčko!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....