14 září 2012

Moje strážkyně....

Sousedi dlící trvale na vedlejší chatě, neb jí koupili k bydlení mají kouzelnou psí slečnu jménem Bela. Původní páneček ji zachránil před utracením, protože se stala obětí módy pořizovat si psy které absolutně nezvládám ale hlavně že je to velké a budí to strach. Protože právě to se stalo, bylo rozhodnuto nechat jí utratit. Naštěstí k tomu nedošlo, Bela šla na převýchovu do policejní psí polepšovny a dneska je z ní nedomazlený tvor, který se srtašně rád vyvaluje na polštářích, každého mile vítá a je vůbec prostě taková pusinka. I když jako kříženec pitbula a bordeuxské dogy vypadá opravdu impozantně. Když její pánečci odjedou, zůstává venku a to je náš čas. Já otevřu okno, písknu a Bela už maže před dveře a jak je otevřu, tak hup na postel do rožku, na polštářky, tam si se slastným zafuněním lehne a tráví tu tak se mnou celý den. Mě není smutno že tu nemám žádného z psíků a ona si spokojeně užije luxusu, který doma nemá. A já ji tak velice ráda a škodolibě rozmazluju. Navíc když tu nejsme tak tím, že se sem chodí vyvalovat před chatu alespoň odrazuje případné zájemce o neplacený podnájem u nás.

Takhle byla s mašličkou za svatebního hosta ob chatu....







A tohle je moje rozmazlovací metoda....no nevypadá mile?

16 komentářů:

  1. Vypadá dobrosrdečně, ale stejně mám z takových velkých psů nedobrej pocit, když se na mne ženou.   

    OdpovědětVymazat
  2. Mile vypadá, ale měla bych z ní respekt.

    OdpovědětVymazat
  3. Je jí pořádnej kus, zvlášť v posteli :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný pes , ale doma bych ji nechtěla , je moc velká .

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý pes. Působí opravdu impozantně. Ale stejně si myslím, že každý pes je takový, jak ho vychová majitel. I pitbull může být zdvořilý milý pes, v rámci možností. Četla jsem, jak jeden chovatel psal o pittovi, kterého vychoval pro svou mámu - jako společníka a hlavně hlídače. Pes prý byl spolehlivý, poslouchal na slovo a žádné problémy nebyly.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky muj názor,ze i pitbull(nebo krízenec)muze být jak ovecka a treba i malý psík pekne kousavý^^.

    OdpovědětVymazat
  7. apokalyPSÍK16/9/12 05:37

    Veškeré výše uvedené komentáře se při troše fantazie a dobré vůle dají přeaplikovat na ženský... Koneckonců - taky zajímavý plemeno...

    OdpovědětVymazat
  8. je krásná, já zvířata miluju (a teď nemyslím na smetaně ;)). taky je straněráda fotím, ale někdy to jde dost ztěžka, pořád sehýbou a utíkají, havně můj divokej pes, to je fakt oříšek ho vyfotit...

    OdpovědětVymazat
  9. Je to prostě pusinka....Ale jo, když proti mě běžela poprvé, hubu od ucha k uchu taky jsem nevěděla co vlastně můžu čekat a to se psů nijak nebojím, zvlášť když ta milá sousedka z druhé strany vyprávěla jaká je to krvelačná bestie....Ale zabydlela se u nás a jsem ráda a ráda jí rozmazluju

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Jasně, a i takový (apokaly)PSÍK dokáže být pěkně kousavej !

    OdpovědětVymazat
  11. Ta fotka s tlapkou se mi moc líbí, prima nápad.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Musím přiznat, že to je tak trochu odkoukané fototéma z Fb. Ale ona se takhle začne dožadovat hlazení když přestaneš

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá pěkně. Ta mašlička jí sluší.

    OdpovědětVymazat
  14. Bela je opravdu krásná, Vendy, taky bych ji rozmazlovala!    Utratit takového psa by byla škoda. Já mám moc ráda velké psy, jsem zvyklá na vlkodavy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....