13 září 2012

Ještě trocha sluníčka do deštiva....

Konečně se mi podřilo minulý týden narazit na slunečnici. Neodkvetlou. Byla jedna, tedy spíš to byl slunečnicový stromek a rostl vedle chodníku....







Doufám že vám trochu zlepší v dnešním deštivém a šedivém dni náladu....

9 komentářů:

  1. Fakt mi zvedla náladu. Je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná . Taky mi ještě kvete slunečnice . Hlavní květy už jsou odkvetlé , ale kvetou ty postranní a ptáci je potvory vyklovávají ještě dřív než dozrají .

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, slunečnice jsou krásky. Nic vyumělkovaného a přitom jsou krásné

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, moje oblíbené slunečnice.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky.Také mám ráda slunečnice.Na zahrádce nám ještě pěkně kvetou....

    OdpovědětVymazat
  6. Fantastické! Nejhezčí je první a druhý záběr, s tou chalupou v pozadí.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Mě se líbí ta kombinace tmavě modré oblohy a jasně žlutého květu

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....