17 září 2012

Dobříš - zámek....

Z parku jsem si to už zamířila k zámku. Je to dost roztažená budova a vyfotit jí najednou jde těžko, tedy pokud vám jde panorama tak jo, ale já se pořád nějak nemohla strefit....Skládá se ze dvou skoro totožných křídel. V prvním je hotel, muzeum, a správní kanceláře zámku, druhá je pro veřejnost uzavřená. Tedy byla uzavřená v to pondělí stejně jak ten park....

Čelní fronta se vchodem....




Malá zajímavost, stále je tu pomníček padlému sovětskému vojákovi...


Jedna z krásných datlových palem....


Vnitřní nádvoří.....



Druhé křídlo....




A ještě pár detailů z nádvoří....



Tyto krásné kované detaily se opakují i na bránách či plotech, jak uvidíte později....





Ochutnávka z francouzského parku, podařilo se mi udělat jen ty tři snímky, ale navnadily mne natolik, že se hodlám ještě vrátit....



Buxusy byle sice precizně sestřihané, ale je vidět že letošní suché a teplé počasí jim moc neprospělo....


A to by bylo ze zámku vše....

3 komentáře:

  1. Dobříšský zámek je krásný. Vždycky jsem toužila se tam podívat. Díky za zprostředkování.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobříšský zámek je nádherný, Vendy, tam se určitě musím podívat! Pořádně jsi mě svými fotkami namlsala.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....