17 září 2012

Dobříš - několik krásných domů a jedno super hřiště...


Když jsem pocourala okolo zámku, vydala jsem se pomalu na autobus zpět. Cestou jsem nafotila pár pěkných domů na náměstí a okolo něj. Zdejší náměstí je dlouhá úzká nudle vedle průtahu Dobříší, ale probíhají zde rekonstrukce a tak snad bude časem i hezké. Teď je spíš takové nijaké...








A dobříšská radnice....


Je tu také park, a to ne ledajaký. Krásně upravené hřiště pro děti s houpačkami, lanovkami a jinými vymoženostmi. A krásnými dřevěnými skulpturami, lavičkami a posezeními.
Krakonoš vznikl ze starého topolu, který se ale neskácel a přímo z něj byl vyřezaný.







A to by bylo z mého toulání Dobříší všechno....

10 komentářů:

  1. Domy jsi vyfotila moc pěkné. Líbí se mi i dřevěné sochy na hřišti.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych ráda posedela v príjemné spolecnosti(drevené),ty domy jsou typicky ceské.

    OdpovědětVymazat
  3. V Dobříši jsou krásné domy, Vendy, a hřiště je originální, to se musí děckám líbit.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Jsou to moc pěkně udělaná posezení....

    OdpovědětVymazat
  5. Co dělá ale Krakonoš v Dobříši? Zabloudil?

    OdpovědětVymazat
  6. Ty domy vypadají starobyle, ale pěkně zrenovované. Je tam hezky. Pořád tvrdím, že ano nevíme, kolik pěkných míst u nás je. Ještěže to ti blogeři a blogerky vyfotí a dají na blog, že? Díky.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Jó, tak to taky nevím....ale když tam mohl zbloudit i krokodýl, tak proč ne Krakonoš?

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Vidíš Růženko, to si právě říkám když všude fotím jak cvok. Je spousty míst kam se nikdy nedostaneme, nebo jen vyjímečně, takže proč se o ně nepodělit s ostatními. A třeba to dá někomu podnět k tomu se vypravit na pěkný výlet do těch míst. A když ne tak se může pěkně v suchu a teple domova kochat

    OdpovědětVymazat
  9. Na základní vojenské službě jsem pár měsíců byl ve Staré Huti a do Dobříše (asi 6 km) jsme pěšky chodili jednou za čas na zábavy. V tom věku nás zámek vůbec nezajímal a bohužel jsem tam pak nikdy nebyl.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ve Staré Huti jsme byli se synem na kolech a odtamtud jsme pak jeli přes malou Hraštici na Mníšek a zpět z místa startu, na chatu. Byl to pěkný výlet ale já byla totálně vyšťavená

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....