06 srpna 2012

Po chvilkách....

....fotím když ještě návštěva spí anebo se nemotám okolo sporáku. Vyběhnu na zahradu a snažím se ulovit nějaké obrázky...
Na kvetoucím ibišku si dávají do nosu snad všechny včelky z okolí a mají nasbíráno tolik pylu, až se pod ním ztrácejí nebo se pomalu potácejí od květu ke květu....








A ještě detail květu ibišku, je vidět jak velká pylová zrnka má...



8 komentářů:

  1. A po medu akátovém, lipovém a lesním přichází čas na med ibiškový...

    OdpovědětVymazat
  2. No nějak to pořád drhne, sice něco mám nafocené, tď mi dokonce stáhnul na flashku syn fotky ze zálohy které jsem měla na tom odejivším mi noťasu, ale není čas, nechci se chovat nevychovaně k návštěvě, zvlášť když přijede jen jednou za rok a sedět pořád u netu

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, fotky ibišků jsou nádherné a moc se povedly. Mám jich několik a jediné, co mě u nich mrzí je to, že ten nádherný květ vydrží jen jeden den. Včera jsem do kyblíku obírala odkvetlé květy a načapala podobného hmyzouna, který byl také obalený pylem, že se téměř pod ním ztrácel. Fot'ák jsem měla bohužel v bytě.

    OdpovědětVymazat
  4. ten hmyzoun byla včelka, tenhle modrý mi zůstal, ale bílý s okem mi zašel. Po osmi letech.... . No těch květů je z toho požehnaně a ještě horší to je se semínky, to pak roste všude....

    OdpovědětVymazat
  5. Ta včela vypadá , že ani nemůže lítat jak je obalená .

    OdpovědětVymazat
  6. Nenasyta!Vypadá jak obalená snehem,asi skutecne nemuze lítat?

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno som aj ja sledovala včely, ktoré navštevovali kvety ibiškov rastúcich u nás na sídlisku. Tá rastlina sa mi zapáčila natoľko, že som si ju zo semienok vypestovala a mám ich niekoľko aj na balkóne. Už som objavila aj prvý púčik, no nepotešila ma informácia z predošlého komentáru, že kvet kvitne iba jeden deň Pred časom som u mňa  na blogu písala o včelách. Je tam napr. aj informácia, koľko suroviny prinesie včela do úľa na jeden výlet. Máš predstavu?

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak popravdě nemám, ale domnívám se že to určitě bude v hmyzí říši rekordmanka v nošení těžkých nákladů vzhledem k její velikosti. A co se týče květů ibišku tak sice jo, kvete jeden den ale na větvičce je třeba těch květů 5-8  i víc podle stáří keře. Takže je vlastně pořád v květu.Takže nebuď smutná....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....