04 srpna 2012

Výlet na Pastviny....

Ve čtvrtek jsme si udělaly holčičí jízdu na šlapadla na údolní přehradu Pastviny. Nemáme to zas tak moc daleko, nějakých třicet kilásků a jelikož bylo pěkně návrh dcery abychom jely jsem brala všemi deseti. Kamarádka nechtěla, má docela strach z hloubek a není si dvakrát ve vodě jistá, ale jela s náma její dcera. Sice trochu delší vypravování z její strany nám s dcerou trochu vadilo, ale nakonec jsme přeci jen vyrazily. Plavky samozřejmě nechyběly, ale co chybělo byl foťák. Nebyla jsem nikdy na tomhle druhu šlapadel a bláhově dala na dceru a nevzala si ho sebou. A litovala jsem, a hořce.... naštěstí můj telefon venku dělá dost slušné snímky takže jsem pár obrázků přeci jen udělala. Měly jsme štěstí i v tom, že jsme nemusely na šlapadlo čekat, při našem příchodu jich bylo zaparkováno volných osm takže jsme zaplatily za dvě apůl hodiny a vydaly se po přehradě. Tedy spíš po její části, je sice úzká, spíš jak trochu větší řeka za to hodně dlouhá a tak jsme vybraly místo na slunečném břehu kde jsme zaparkovaly šlapadlo na břeh a hurá do vody. Čistá, voňavá no prostě super pokoupáníčko. Pak jsme se ve šlapání vystřídaly a jely ještě o pár kilometrů dál kde jsme na travnatém břehu ještě jednou zakotvily a chvilku se ještě ráchaly. Já si nasbírala pod vodou obligátní pamětní kamínky vydaly jsme se na zpáteční cestu. Stálo to opravdu za to a pěkně jsme si to užily. Ve vzácné shodě....






Kachny tu byly všude a vůbec se nebály....



16 komentářů:

  1. Tak se vám výlet vydařil. Psík se pěkně vyráchal ve vodě a je na něm vidět, že je spokojený. Náš pes si to jednou na přehradě zamířil za hejnem kačen, naštěstí jsem ho stačila odvolat, ale byla ve mně malá dušička.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné obrázky z krásného výletu...pejsek je rozkošný. Díky za zajímavý koment. Já tě moc chápu, že když se ti nedaří dát fotky na blog, že je to nepříjemné. Přeju ti brzké vyřešení problému.

    OdpovědětVymazat
  3. zelenykavalir5/8/12 12:00

    Krásné okolí a dokonce i pejsek si to pořádně užil. Je za vámi ve vodě pořádná rýha jak za záoceánským parníkem. Motory musely běžet na plný výkon

    OdpovědětVymazat
  4. A tak to má být.Spokojenost na všech stranách. Pejsek je přešt'astný,je hezké,že /je/,/ho/bereě sebou.

    OdpovědětVymazat
  5. Príma výlet,urcite jste si ho porádne vychutnaly i Mates .S tím vypravováním kamarádek to znám,nekteré zeny potrebují trochu déle a nechápu proc,kdyz se jede do prírody,divadlo to ano ale jinak?....

    OdpovědětVymazat
  6. A Bobeše jste s sebou neměly ? Asi by se mu taky líbilo koupání , jako jeho kámošovi .

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Tak on ač lovecký pes (tedy snad to je jezevčík) si jich nijak nevšímá....tedy na tom šlapadle si jich nevšímal, když jsme byli tady u nás na přehradě (pidi) tak měl takovej náznak jako že by za nima do vody upaloval

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: To se mi taky líbilo, to šlapaly mládežnice, já se vezla, kibicovala a fotila. Nicméně mne překvapilo př

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Tak oni všichni tři psi jsou naštěstí cestovatelé, nejsou s nimi žádné problémy. Většinu cesty prochrápou a vzbuděj se jen když máme venčicí mezipřistání.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Jo já to taky nechápu. ony jsou vůbec tedy na zabití, když jim dopoledne říkám holky, svítí sluníčko, běžte ven tak to ne, čučej na nablblotiny v bedně a když se konečně vykopou ven tak už je dávno zataženo. Takžže zase nadávaj že je zataženo....naštěstí se to počasí vzpamatovalo takže se mohly celé odpoledne slunit a koupat...uf oddechla jsem si

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Ty to nevím, on do vody jde jen tam kde cejtí pod nohama dno. Jak je třeba v bazénu tak na to dno chce. Prostě vůbec neplave a jde rovnou pod vodu.....tak snad jsme tam nebyly naposled, i když...teď pojedu na cca na tejden na chatu, pak zase dcera má dovolenou a chce si vzít kolo a jet na Pálavu, vrátí se někdy kolem dvacátého srpna a to už pak moc počasí na koupání zvlášť takhle přírodní není...

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tě zdravím Dandíku, a hlavně tvoji paničku. Jsem tady poprvé, pokud mě moje paměť neklame, vidím koníka, psa a aktivní paničku tedy se mně tady zřejmě bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:Ahoj Anničko, jednou jsi mi tady psala koment, proto jsem se šla k t obě ppdívat a zalíbilo se mi tam moc. Ta přečerpávací přehrada kterou máš zřejmě na mysli jsou Dlouhé stráně v Jeseníkách. Tohle je ve Východních Čechách kousek od města Letohrad. Jinak jeden čas, ještě když jsme žili v Praze, tak jsme s manželem byli zaměstnanci Pražských tepláren a k nim patřila i Elektrárna Holešovice....tak trošičku spříznění...I když teď jak jsem avizovala tady nebude moc živo, věnuji se návštěvě a nemám čas na focení ani jiné další aktivity....

    OdpovědětVymazat
  14. P.S. Ty koníci bohužel nejsou moji, jsou kamaráda a fotila jsem je u nich na ranči.

    OdpovědětVymazat
  15. Kachny se mi líbily. A ten rybníček taky! Přírodní koupalisko... měly jste pěkný výlet, byl hezký den. A ani jste nespadly do vody, takže kamarádka, co se bojí hloubek, to přečkala v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné místo i fotky A hafánek vypadá komicky...   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....