03 srpna 2012

Geniální zásah volavky popelavé...

Manželovo auto po přeletu jedn jediné volavky popelavé...




Opravdu to není barva jak by se podle množství zdálo.....byla to jen ta jedna volavka Překvapený

38 komentářů:

  1. Tak to bola teda poriadna trefa ))) Pozerala som okolie auta, aby som zistila, či sa to stalo počas jazdy alebo pri jeho parkovaní na dvore. No vždy lepšie na auto, ako keby sa to stalo jemu samému

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte som zabudla...tie vaše ešpézetky. Ako sa v nich vyznáte? Ja teraz vôbec neviem, z akého okresu to auto je Kedysi som to bez problémov dokázala určiť. Tá prvá jednotka patrí Prahe?

    OdpovědětVymazat
  3. Ešte jeden prídavok - ten prvý komentár by som nielen zmazala, ale takým ľuďom by som dala veľké STOP na moje stránky.

    OdpovědětVymazat
  4. To bylo při parkování tady u nás u domu. Ještě je něco i na střeše domu a na zemi....Ne, určuje se to podle toho písmene i když to je taky děsně zavádějící. My jsme třeba Pardubický kraj a máme zcela pro mne nepochopitelně E. Praha má svoje klasické A,Jihočeský kraj C apod.

    OdpovědětVymazat
  5. Už se stalo, nicméně zablokuješ jednu adresu a oni si udělají nový blog s novou adresou....bohužel.

    OdpovědětVymazat
  6. To se mi ani nechce věřit DDD. Super článek

    OdpovědětVymazat
  7. To opravdu zvládne jeden pták? To se divím.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, ta to ale vzala z gruntu.

    OdpovědětVymazat
  9. To si děláš legraci? Opravdu tohle zvládl jeden jediný pták při jednom přeletu?

    OdpovědětVymazat
  10. Já myslel, že jste líčili

    OdpovědětVymazat
  11. Jak dlouhý pobyt měla u Vás volavka rezervovaný? V horším případě, jak dlouho se ještě zdrží?

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Tak to bude asi na dlouho, hnízděj tu totiž po okolí a u přehrady

    OdpovědětVymazat
  13. Preboha! xD Porazilo by ma To musím ukázať otcovi, on je do áut blázon Sa zhrozí

    OdpovědětVymazat
  14. No ještě že tě opustil včerejší splín a vyhořelost a přestala jsi trucovat!

    OdpovědětVymazat
  15. To potěší,hele,ono to prý přináší štěstí.     

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Taky znám dva takové lidi, tohle by byla jejich automobilová tragédie....

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Jíá netrucuji, jen nemám čas na focení a nějak se mi opravdu nechce psát. Což je i vidět, takovýhle příspěvek do TT jsem tedy fakt ještě neměla....posra..j!

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Tak to by bylo sakra potřeba a stejně jak je velká ta kupa ho...n taková by byla potřeba kupa štěstí aby jsme se alespoň trochu odrazili ode dna nebo alespoň trochu nadechli a oddechli....

    OdpovědětVymazat
  19. Píšeš jeden pták , ale vypadá to jako celé hejno a všichni se vys... v jednom okamžiku .   

    OdpovědětVymazat
  20. S parkováním tady mám podobný problém jako ty, protože před domem je vzrostlý strom a stačí jeden den a auto nepoznám. Teď raději parkuji několik desítek metrů od domu, trochu se projdu, ale auto mám čistý.  

    OdpovědětVymazat
  21. To byl zásah v pravou chvíli Ma máme zase auto neustále poťapkané od koček, už to ani neřešíme a jezdíme tak. Ještě nám schází nějaká koza v okýnku a ve dvířkách přivřená sláma, jak ve Slavnostech sněženek Když tak parkujeme na Malé Straně, když jedeme za mámou, cizinci  

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Tak tohle se stalo poprvé, protože ty volavky tu jsou teprve tři roky....

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Jeden óóóbrovskej pták Noh...tedy spíš prák s dlouhejma nohama

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: Tak tenhle problém mívala zase dcera se sousedovic kočkou, má lahvově zelenou Astru a tak taky jezdila s pořád poťapkanou kapotou a střechou. Ale to by nebylo tak zlý, ale spíš šlo o to, že to auto pěkně poškrábala No co by jste neudělali pro zvýšení radosti turistů z návštěvy v matičce Praze

    OdpovědětVymazat
  25. To snad ani není možné, nebylo to celé hejno? No co, je to příroda.

    OdpovědětVymazat
  26. To musela být volavka velká jako tryskáč Jsem ze vsi, ale tohle jsem jaktěživa neviděla. Můj muž by se na místě zbláznil a honili bychom ho v polích.......

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Ne vážně jen ta jedna, manžel si myslel že nám přistává na střeše....a pak si pro něco šel k autu a tu hrůzu objevil

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: Já nejdřív myslela že nám nějaký vtipálek hodil na auto balonek naplněný barvou, jenže to by to taky musel mít na autě i syn, ten parkuje před mužem. Ale ten měl auto čisté....

    OdpovědětVymazat
  29. Jen upřesnění, nevím jak kdo znáte dobře ptactvo a jeho způsob vyměšování, ale u ptáků to bílé v trusu je moč, až teprve to tmavá součást je stolice, takže vlastně to auto je hlavně počůrané než pokaděné ....

    OdpovědětVymazat
  30. Tak vsechno tu uz bylo receno,není co dodat Volavka mela skutecne presný zásah

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, tvůj článek byl zařazen do výběru toho nejlepšího na Téma týdne.

    OdpovědětVymazat
  32. Na podzim, když Volavky přelétají, nad naším domem v hejnech, bych nechtěla stát na místě, když je napadne to udělat a tam kde to pustí dolů to musí být kalamita.

    OdpovědětVymazat
  33. [35]:No říkali jsme si s mužem že bylo velké štěstí že tam nikdo nestál, ta představa jak tě tak ta volavka ohodí   

    OdpovědětVymazat
  34. Tomu se mi skoro nechce věřit..

    OdpovědětVymazat
  35. [37]: Já vím, je to fakt ještě když jsem v úterý odjížděla bylo to na autě znát. Manžel byl línej to umejt, že stejně jezdí momentálně na skutru a čekal až to oprší....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....