01 srpna 2012

Pozdrav všem...


Pár dnů si teď dám přestávku, nejsem nějak v psací kondici, a navíc se věnuji návštěvě takže ani na focení není čas. A opět se začíná trochu projevovat určité vyhoření, skorem až pomalu nechuť něco psát....tudíž platí to přání a zatím se mějte moc fajn....

13 komentářů:

  1. Budes me chybet!Ale návsteve se musís venovat,to je jasné!A s tím psaním,to tak neber,zatím te vzdy neco napadlo!Taka te zdravím

    OdpovědětVymazat
  2. Jaký vyhoření Vendy?

    OdpovědětVymazat
  3. Vyhoření? Dej si pár dní oddych a pak to zase půjde. Mně se to taky někdy stává.

    OdpovědětVymazat
  4. Ani se nedivím - vždyť si jela "jako fretka"-napsala jsi tolik článků.Trochu si odpočiň a pak hurá do psaní.   

    OdpovědětVymazat
  5. Dej si pár dní pauzu a chytneš další dech, neboj. Občas to chce, vyčistit si hlavu, odpočinout si. Teď jsi měla dost husté období, psala jsi i na téma týdne, hodně fotila - to je možná ono, co tě unavilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Pozdrav je povedeny, také Tě zdravím a přeju brzké načerpání inspirace

    OdpovědětVymazat
  7. Ale zůstaň, prosím, v kontaktu, chyběla bys. Nic není tak zlé, jak to vypadá, naber elán, vždyť nakonec se vždycky ukáže - "co je naše trápení proti hvězdnejm soustavám."

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám děkuju, hodně jste mne překvapili tím že vám budu scházet....vždyť takových blogů jak ten můj je habaděj .....opravdu jste mě moc potěšili.

    OdpovědětVymazat
  9. VendyW, je okurková sezóna, novináři vaří z vody, Arabové jsou v tom horku zalezlí, Italové mají siestu a proč bychom se my nějak přepínali. Jen se trochu ochladí, nápady přijdou samy, těším se na to, jak je podáš.

    OdpovědětVymazat
  10. som rada, že moje fotečky ťa potešili, teším sa s tebou a prajem krásny a ničím nerušený oddych.

    OdpovědětVymazat
  11. Čas od času to přijde, Vendy, hezky si odpočiň a načerpej hodně sil a inspirace, pak to zase povalíš!!!   

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy, ani nevíš, jak ti rozumím a jak tě chápu. Já mám to "nepsací období" už delší dobu. Není to jen vyhoření, je to i nedostatek času a hlavně nechut'.

    OdpovědětVymazat
  13. Jen piš, piš...mám ráda tvé fotky. Nádherně fotíš.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....