29 července 2012

Udělám vám chutě....

Zrají nám kanadské borůvky a tak jsem se rozhodla že udělám tvarohové knedlíky. Mám totiž vynikající recept na nadýchané knedlíčky, skorem spíš jak kynuté než tuhé klasické tvarohové.... je to recept velmi jednoduchý a rychlý a výsledek je excelentní....

Tvarohové knedlíky:
3 vejce
2 pol. lžíce cukru
250 g másla
2 tvarohy (netučné)
150 g polohrubé mouky (dávám ale podle potřeby, aby se s těstem dalo pracovat)
ovoce dle sezóny na plnění....

Vejce, cukr a změklé máslo ušleháme do pěny (vejce pokud si vzpomenete vyndejte z lednice dřív, aby nebyla studená)
pak přisypeme mouku a zpracujeme těsto. Na půl hodiny dáme odpočinout do lednice a poté plníme ovocem které je zrovna čerstvé po ruce.
Děláme kouličky velikosti mandarinky a vaříme cca 8 minut. Já si většinou čas nehlídám, spíš si vždy jeden vyndám a rozříznu. Pak už jen pocukrovat, posypat či zalít kysanou smetanou a polít máslem...






30 komentářů:

  1. Však jsem taky hlásila, že vám udělám chutě ! jsou fakt vynikající, doporučuju udělejte si taky....a pak třeba zase budu slintat já

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, jsi sadista!!! Klávesnice mi plave. Knedlíky vypadají jedna báseň.

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Jsem holky, jsem a velkej

    OdpovědětVymazat
  4. No teda! A vidět to takhle pozdě večer! Co teď s tím?

    OdpovědětVymazat
  5. Vyrazit při nejbližší příležitosti na borůvky a udělat si je taky     

    OdpovědětVymazat
  6. Ovocný knedlíky můžu ve všech podobách .

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to bych dala Já už neměla borůvkové knedlíky snad dvacet let!

    OdpovědětVymazat
  8. Fredy Kruger30/7/12 21:54

    " Co já to dneska mám za chutě !

    OdpovědětVymazat
  9. Maminka dělala tvarohové a někdy i bramborové, jestli se nepletu.

    OdpovědětVymazat
  10. To jsem neměl číst, teď na večer rozhodně ne, budu muset jít na nějaký mls jako náhradu

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Tak bramborové těsto se hodně používá na švestkové knedlíky....

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle mi prosím nedělej. Já měla minulý týden žlučníkovou koliku, jím dietně a ted' tohle. Jak já bych si je dala.

    OdpovědětVymazat
  13. Chuťové buňky mi pracují na plné obrátky Akorát mi v tom výčtu surovin chybí ty tvarohy, na fotce jsou, ale v textu ne

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Ááá, to je mi líto...

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Samozřejmě máš pravdu, já to původně chtěla nechat jen obrázkově, proto jsem na to úplně zapoměla.Dík za připomínku

    OdpovědětVymazat
  16. Kurde, zrovna utírám slinu...

    OdpovědětVymazat
  17. Tvaroh z vanicky asi né,nebo?A chtela jsem si koupit ten ceský klasik v kostce a nekoupila.... S boruvkami v tvarohovém testu nemám zkusenosti,to musí být mnamka!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Jo, jo, já to mám zrovna z vaničkovýho. Oni jsou jemnější konzistence, takže se i líp spojí s těmi našlehanými vejci a máslem. Ale mňamka to je....Dělávám někdy takovou změnu, že z toho těsta vykrajuju velkou lžíci noky a ty pak na talíři přelévám rozmixovaným ovocem s cukrem....tak móc dobrý....

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Bernardýnskej syndrom?   

    OdpovědětVymazat
  20. No to jsem blázen - zdá se mi, že se mi neodesílají komentáře

    OdpovědětVymazat
  21. Tak tohle joo, tohle já můžu, ještě, že jsem po obědě .

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Vítm tě u mně....a ber to jako takový desert na přivítanou!

    OdpovědětVymazat
  23. Miluju borůvkový (a jahodový ) knedlíky.

    OdpovědětVymazat
  24. [27]: Já jakékoli ovocné....ale jahodové a meruňkové jsou pro mne špica

    OdpovědětVymazat
  25. Ta silikonová podložka je bomba, já ji chci také.

    OdpovědětVymazat
  26. Super. Kanadské borůvky mi ještě tak moc nerpdí, abych mohla dělat knedlíky,jsou teprve 2 roky a teorve měly pár borůvek. Ale těším se, že jednou jich na knedlíky bude a pak určitě použiju tento recept.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....