06 srpna 2012

Já vím, už jich tu bylo dost, ale odolejte když jsou tak pěkní....

No jo, neodolala jsem a fotila a běhala jsem zase za těmi třepotálky jak se dalo....všichni už tu byli, jen jeden z nich ne, ale ten se povedl jen na jediném obrázku. Zásadně se usazoval na slunci tak, že z něj většinou nebylo nic vidět....





Byl krásně žlutý a neposedný...chvílemi splýval s barvou bodláků...
A nakonec bělásčí sněm, seděli na vlhkých hroudách zeminy a třepotali křídly, poletovali sem a tam aby se zase shlukli do malého hloučku....







12 komentářů:

  1. Páni, dlouho jsem jich neviděla tolik pohromadě, jestli vůbec někdy

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tam jich bylo ještě víc, jenže mi mezi ně vlítnul Bobeš a rozehnal je....byla jsem ráda že se jich pár vrátilo a pak už jsem držela Bobeše od nich v bezpečné vzdálenosti

    OdpovědětVymazat
  3. zelenykavalir6/8/12 23:35

    Jsou krásní, oči se nabažit nemohou

    OdpovědětVymazat
  4. Co jim tam tak chutnalo?Krásné fotky,motýlu není nikdy dost,ale housenky?Ty zrovna nemusím

    OdpovědětVymazat
  5. Krásných motýlů není nikdy dost .

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Asi tam sosali vláhu, a housenka taky bude, neboj

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Vydrž a budou i kameny...jen jestli mne ale ostatní blogeři kvůli tomu neukamenují   

    OdpovědětVymazat
  8. Motýlci jsou fatk parádní, máš velkou trpělivost, abys je zachytila, ale ten bělásčí sněm mě dostal. Fakt dobré! Copak asi řešili? Jestli emigrují do zahraničí, protože tady už je nic dobrého nečeká?

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tak já si myslím, že na rozdíl od nás se těm motýlům tady ještě daří dobře. Nikdo jim nenadává že jsou přelétaví, sosat mají pořád všeho dost, těm vlastně nic nechybí....

    OdpovědětVymazat
  10. Motýly můžeš dávat na stránky klidně dál, Vendy, protože jsou nádherní a tobě se daří skvělé fotky. Pamatuješ, co jsi mi psala, když jsem měla na blogu několikrát po sobě motýly? No vidíš, a už jsi mě předhonila!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....