20 srpna 2012

Další z Prahy....

No a abych ještě víc zhřešila, tak tu jsou fotečky z farmářských trhů, které se konají každý pátek před centrem Zlatý Anděl. A že si je lidé oblíbili je i vidět na tom, kolik lidí prochází a nakupuje. Kdo by taky odolal té nabídce čerstvé zeleniny, mňamkových koláčů, uzenin a rybích výrobků. A pro zahrádkáře i velké nabídce sazenic, pro kuchaře zase spoustě bylinek v květináčích....
Pro velký zájem nejsou ani pořádně stánky vidět.



Minule u toho sloupu nabízel spásu oranžový mnich, tentokrát to byl sysel nebo křeček či co to je za zvíře v modrém a zval do jiného chrámu. Do chrámu čistoty a vůni, do drogerie. Když mne viděl že si ho fotím tak mi pacičkou zamával...


Dřív než se tu postavilo metro, tady stávala řada starých domků kde v přízemí každého byl také nějaký obchod. Jelikož je to velká křižovatka ze které jezdí tramvaje do centra i k Smíchovskému nádraží, nebo nahoru do Motola, byl tu vždycky frmol a dost lidí, ovšem na to jak to tam frčí dnes to je slabota....

Je libo valašský frgál?


Nebo keramický hrneček?


Nebo něco vitamínů z jahod, borůvek nebo malin?



Vypadají náramně chutně, že?

10 komentářů:

  1. Mňám!Hned bych se na ty frgály vrhla!

    OdpovědětVymazat
  2. A moc děkuji za pochvaly !

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak můžu ti říct, že já taky...ale koupily jsme si tam další pátek taky dobré koláče a řezy. Celozrnné, ale mňamky. Když se mi něco líbí pochválím, když ne mlčím ....a tvoje fotky se mi líbily tak proč nepochválit

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbily tuze ty zelené hrnečky i se džbánkem, ale když je toho tolik, kdybych měla koupit všechno, co se mi líbí, musela bych přestavět dům na palác...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:  Podle mne každý pátek. Tyhle jsem pořídila desátého v pátek a sedmnáctého jsme si tam po cestě z toulek po Praze koupily na chatu mňamkový koláče. A to byl taky pátek.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty maliny!!!!!Hned bych si dala!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Jo, jo, vypadaly luxusně....pěkně šlehajdu na ně.... A pak pěkně pěšky z Mníšku do Prahy pěšky, aby to ze sebe člověk zase vychodil

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Úplně jsi mi vzala slova z úst!

    OdpovědětVymazat
  9. Z Prahy v tomto článku se mi nejvíc líbí maliny, Vendy! U nás v trhu mají taky takové, už jsme z nich měli roládu.

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, jahody a maliny bych si dala.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....