04 července 2012

Růže v pohybu....

8 komentářů:

  1. Nádhera. Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc pěkný efekt, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  3. Další čarodějka přes obrásky

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No na Beu a Lofn nemám, ty všechno dělají od píky. Já jen klikám v on-line  fotoeditorech, páč svět programové grafiky je mi na hony vzdálen. Nenaučila jsem se ani s Gimpem.....   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Mám ještě nějaké v rubrikách Fotohrátky a Beze slov, ale i v různých článcích, protože mne to baví....

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná... zkoušela jsem to v Pixrl (nebo pizap, teď nevím...), ale neuložilo se mi to. Nebo spíš uložilo v něčem, co nešlo otevřít, nevím proč.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: S gimpem jsem kdysi něco dělal i s jinými, ale to už je dááávno

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tohle je v Lunapicu, taky jsem nejdřív nevěděla jak a kam to ukládat, ale teď si to normálně ukládám do stejné složky jak všechny ostatní fotky co dávám na blog....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....