04 července 2012

Pro mé děti....i když už jsou dnes dospělé

Jaká to tajemství ukrýváš pod víčky, halí hou
ty můj maličký. Jaká to tajemství, pod nimi plynou.
Když si tak sníš pod svojí peřinou....

Jaká to tajemství ukrýváš za víčka, halí hou
ty moje maličká. Tajemství pohádek, princezny
na hrášku, a co dál? Ty můj rarášku...

Jaká jsou tajemství když léta jdou, sny zmizí
jak životní obraty je odvanou. Tajemství života
schovaná za víčky, zhasnou ti rychleji než plamen u svíčky...

Budeš mít tajemství, svá malá hájemství
o kterých nepovíš nikomu nic. Jen čas od času a s plných plic
vykřičíš do světa, jaký jsi popleta, či jak moc zklamal tě tvůj princ...

Dnes ještě tajemství ukrýváš pod víčky,
až otevřeš je uvidíš svět. Tajemný, záhadný
po tisíce let. Budeš chtít rozřešit všechna a hned,
netušíš ještě že stát tě to bude přemnoho let...

Až rozluštíš tajemství lásky a něhy, až rozluštíš tajemství
všech něžných slov, až vyluštíš tajenku ženy a
záhadu zvanou muž, pak budeš moct říct už: " Já našel jsem
odvahu jít životu vstříc!"....

Tajemství zpod víček, tajemství
slziček, všechna jsou nicotná, tady a teď.
Pro toho kdo jednou rozluští
veliké tajemství s nápisem SVĚT....





8 komentářů:

  1. [1]: Mňo, akorát že si to moc hajzlící nezasloužej   

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně se to čte. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné,úplně jsi se vrátila v čase,že jo.

    OdpovědětVymazat
  4. To je táák nádherný a roztomilý

    OdpovědětVymazat
  5. Moc všem děkuju, ale jsou mezi vámi taky dobrý básnířky, viď Ivet a Verčo.....

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Jsou. Ivet má taky moc pěkné básně. Ale tady tahle mi opravdu zalahodila...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....