04 července 2012

Beruška....

Jedna malá beruška, vydala se sama poznávat tenhle svět.
Ale její krovky polámal někdo hned.
Sedla si unavená celá na zelený list, a přemýšlela dlouho
co bude dneska jíst....


Je to beruščí přivandrovalec ze světa, ne naše klasické sluníčko sedmitečné. Ale ta naše sluníčka likviduje. Takže není tak nevinné jak vypadá....

5 komentářů:

  1. Já myslela, že je umělá! Také jsou slunéčka s dvěma tečkami.

    OdpovědětVymazat
  2. Slunéček je spousta druhů, tohle jsem u nás na zahrádce včera taky viděla, ale byla jsem líná jít pro foťák!

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, že by další americký brouk?

    OdpovědětVymazat
  4. No americký zrovna ne, tahle naopak přišla z východu, širého ruského....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já nevím, proč ti brouci k nám tak lezou

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....