04 července 2012

Inspirace pro všechny cukrářské hračičky...

Tahle vychytávka na fb mne nadchla a myslím, že nadělá na slavnostním stole dost parády. Ovšem pozor! Nezkoušet za parného letního dne, to by taky mohlo být brzy po překvapení. ...


Škoda že mi to nepřišlo o pár dnů dřív, hodilo by se skvěle k TT....takže Hani, mám dojem že to je pro tebe ta správná výzva, co ty na to?

17 komentářů:

  1. Hele to je dobrý , to bylo myšleno na mně ? Pěkný nápad . Já mám zrovna v přípravě ( obrazové ) dvojitou oslavu , ale ty dva dortíky už jsou zbaštěné .

    OdpovědětVymazat
  2. to je výborný nápad,já miluju jak cokoládu tak jahody!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Pro tebe a Hanku cukrářku a fotografku . Jste hračičky obě, tak se můžete inspirovat.Přišlo mi to na FB. Ale když si klikneš na ten obrázek myší můžeš si ho stáhnout.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je skutečně originální. Dříve dělala mističky z čokolády, ale byla jsem od toho zapatlaná až za ušima.

    OdpovědětVymazat
  5. To je naprostá špica. Stačí nápad, chladnější počasí a šikovné ruky.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za pozvání, je to opravdu nádhera, někde jsem viděla něco podobného, na stejném principu, akorát s menšími balonky, se vyráběly čokoládové mističky a v nich se servírovala zmrzlina. Vypadalo to mňamózně .

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No, s tou zmrzkou to muselo být něco, ale i ty jahody nejsou k zahození....Ještě mít vedle v kotlíku rozpuštěnou čokoládu a namáčet si je a šlehačka k tomu....hmmm, to je úplná nádhera   

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, to je fakt super nápad, strašně mě to láká, ale počkám si, až bude chladno, teď by to bylo neproveditelé.   

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavý nápad Musí se ten balónek asi omastit, aby na něm čokoláda nezůstala přilepená? Tak tohle mě opravdu láká vyzkoušet a nafotit obrázky

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Já si myslím že ne, když je ztuhlá a balonek vypustíš, mělo by se to uvolnit.Ale pro jistotu proč ne? Tím se určitě nic nezkazí. Když se dělají takové ty různé čokoládové lupínky a kytičky tak se to leje nebo stříká na pečící papír a taky se to nemastí....Jsem zvědavá, jestli to někdo z blogerů vyzkouší a dá vědět jak to dopadlo

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: už bych do toho šel s tou moji domácí čokoládou, ale nemám doma balonek

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Teď mne napadlo taky něco nafukovacího co bys mohl doma vzhledem k tomu že jsi chlap, mít. Jenže to by bylo hodně ouzká miska     

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Také jsem v tom směru bádal, ale vzdal jsem to

    OdpovědětVymazat
  14. Tak jsem tu mísu v rámci možností spáchal

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Už jsem ti psala, skvělé že jsi to nevzdal....

    OdpovědětVymazat
  16. To je úžasný, přímo revoluční nápad. Ten, kdo je autorem, je borec. Určitě ale ta krásná miska dlouho nevydrží a zbaští se i s obsahem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....