05 července 2012

Bobeš se předvádí....


No i když možná vznešenější na ten jubilejní článek by byl Bobeš, ale holt to tak nějak nevyšlo....Včera seděl vedle mě a usilovně něco lapal ze vzduchu, a tvářil se u toho značně spokojeně, ba přímo to vypadalo že se mu to ale sakra líbí co čuchá....nevím, já necejtila nic. Asi proto, že nejsem pes. I když seštěkat celou rodinu mi taky nedělá problém....
Takže čuchající Bobeš....


A Bobeš zasněně hledící do dálky....


Pro dnešek se loučím a přeji hezký zbytek prodlouženého víkendu!


22 komentářů:

  1. Třeba cítí někde právě to masenko. Třeba někde grilovali...

    OdpovědětVymazat
  2. P.S. VendyW mám taky zažité a to vypisování R do závorky bylo opravdu zdlouhavé... možná změním  nick já a bude jasno! Přemýšlím o tom, ale jsem konzerva. Už jsem měla několik návrhů a Malkiel to vyřešil - Ave. To nezní špatně, že? Jednoduché, stručné... a snad to na blogu už nekoluje.

    OdpovědětVymazat
  3. Čuchající Bobeš vypadá jako vyloženě si libující Bobeš.

    OdpovědětVymazat
  4. Psi mají zarucene lepsí cich nez my lidi,urcite se odnekud nesla libá vune,anebo u sousedu hárá fenka?

    OdpovědětVymazat
  5. Já dnes taky lapal po vzduchu... a pak přišla bouřka.

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: EVA obráceně? To si piš, že to tu koluje, ale z toho si nic nedělej, já mám své právé jméno a bylo mi řečeno správcem, že pod Ivet vystupuje moc a moc blogerek. Proč se stydět za své pravé jméno?-:(

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Nevím, já necítila ani to masenko, většinou mi dělají chutě sousedi...

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: To jo, takhle jsem ho viděla se tvářit poprvé

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Možná jo, tady kolem ale už moc fenek není, i když....pes cítí hárající fenu až na dva kilometry a podle toho jak větřil....

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Tak to mi povídej....teploučko bylo velké, jen ta bouřka jaksi na ochlazení nedorazila....

    OdpovědětVymazat
  11. Hana Hávová6/7/12 22:06

    No jo Bobeš , to je model on je určitě vytrénovaný z těch výstav , nedělá mu problém pózovat.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné fotky, sluší mu to.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: No jo, předvádí se pěkně což o to, ale tam kde nemá! Na výstavě to je něco jinýho, tam ho pořád musím upravovat v postoji, ocásek přidržovat o pózování sám od sebe si tak akorát můžu nechat zdát

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Možná právě proto, že nemusel. Že chtěl... ono se to jinak předvádí - na povel nebo samo od sebe, to je rozdíl...

    OdpovědětVymazat
  15. [6]: Ivetko, ani EVA. Nojo, jsem na to svý  jméno nějak pintlich. Asi aby se mi neošoupalo tím častým používáním     

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Je divný že ti to nebere jiný avatar, já jsem měnila teď na 365 i tady pro nepřihlášený a žádný problém, a ani se svou změnou jsem problém neměla a to už jsem měnila asi pětkrát....

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá, že něco cítí ve vzduchu a nebo se snaží pózovat.

    OdpovědětVymazat
  18. U souseda se grilovalo.     

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: No právě že se negrilovalo, a to by stál u plotu dělal oči a žebral!

    OdpovědětVymazat
  20. ach ten je zlatýýý :3 ja mám maltezáčika a je to môj malý miláčik

    OdpovědětVymazat
  21. Na té první fotce je Bobeš přímo v "čuchací extázi"!    Zasněný pohled nemá chybu. Skvělé psí portréty, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Cha, no a to už to mám přerostlý a čekám na kadeřnici jak na smilování.... . Však taky díky té extázi vydržel a nevzal roha!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....