05 července 2012

Mraky, mraky pořád mraky....

Každý den je krásně slunečno. Každý den navečer se zatáhne a začne pršet. Každý den do toho deště začne svítit zapadající slunko a já každý den s nadějí vybíhám na zahradu s foťákem v ruce, že někde nachytám na obloze duhu. Nikdy tam není. Tak nevím. Přestávají platit fyzikální zákony, nebo je sluníčko už moc nízko či to není ten pravý "duhový" déšť, to nevím...
Ale za to už třetí den jsou pak na obloze nádherné mraky, a já neodolám a fotím si je....


Některé jsou běloučké, některé sluníčko trochu zabarví do slabé oranžové a jiné jsou zase šedivé, ale všechny jsou alespoň pro mne, krásné a inspirativní....

Malý dodatek, tenhle pidičláneček je jubilejní třístý v tomto roce. No nějak jsem se rozplkala, jsem jen o něco víc než v půlce roku a už mám tři stovky, vloni to bylo za celý rok 349....Asi bych se měla trochu krotit, nebo se vám z těch mejch plků zavaří mozky. Což v tomhle teple které panuje není až tak nic těžkého...

9 komentářů:

  1. Také se mi líbí, ale zase tak moc je nefotím

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Když není nic lepšího....jsou hnedka po ruce . A někdy jsou opravdu krásné

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: V tomhle vedru nemám ani náladu razit do lesa, takže vlastně všechn fotky jsou ze zahrady či okolo zahrady....ale už bych razila, ale v tomhle vedru bych chcípla bez vody jak já, tak smečka, takže se držím neustále v blízkosti bazénu

    OdpovědětVymazat
  4. Většinou, když jsou na obloze ty nejpěknější a nejzajímavější mraky, nemám u sebe jaksi fotoaparát. Jak naschvál!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak tak, to by se leželo vážně moc pěkně. Já spíš když je vidím dostávám chuť na šlehačku. Ohromnou porci šlehačky    !

    OdpovědětVymazat
  6. Obláčky fotím ráda. Nebe je vůbec vděčné téma. Je pokaždé jiné.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné mraky, Vendy, taky je ráda fotím, hlavně nad rybníkem.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: No, tam je to ještě zajímavější o ty odrazy ve vodě....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....