07 července 2012

Včelí ráj....

Neustále mne překvapuje "obsazenost" rozrazilů včelami. Na bílém tu a tam, na fialovém víc ale nejvíc jich je na tom modře kvetoucím, ten je celý den včelami doslova obsypán. Až je nebezpečné vedle něj na záhonu něco dělat. Zřejmě tam příroda "točí" nějaký opravdu špičkový ležák, že je tam taková návštěvnost. Nebo se možná chová k návštěvníkům jiank než ty ostatní? Nebo má lepší ceny? Nevím....ale je to zřejmě stejné jak s některými restauracemi. Krásné prostředí, ale silně pokulhávající služby, někde zase přemrštěné ceny, jinde milá obsluha, ceny také přijatelné, a že není záchod na fotobuňku? Komu to vadí, když je zde milo a útulno a člověku je příjemně a nechce se mu odcházet.
A jak vy, když někam vyrážíte, podle čeho hodnotíte? A doporučíte návštěvu i jiným nebo si takový klenot necháváte jen pro sebe?







13 komentářů:

  1. Dobrá analogie s oblíbenými místy.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky.   

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jo, jo houbičky si taky chráním ...i když nemám moc svých tajných míst. Spíš místa na určité druhy.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Tak když přicházíš s dobrou náladou a natěšená a hned ti jí při příchodu skazej no tak ho moc nedoporučím. Ale když mi tam špatnou náladu zvednou tak to jo....Já totiž vždycky když někam jdu tak se strašně těším. Když nemám náladu tak ani nikam nelezu....

    OdpovědětVymazat
  5. Já nemám svoji oblíbenou restauraci nebo hospodu. Raději pro sebe a druhé uvařím sám, protože vím co v jídle bude.

    OdpovědětVymazat
  6. Do restaurací moc nechodím. Koukají na mě jako na exota, když si objednám odstátou nebublinkovou vodu.

    OdpovědětVymazat
  7. My doporučujeme,protože si myslíme,že dobrá restaurace si to zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:S vodou už se to pomalu lepší.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Tak když jsme bydleli ještě v Praze a nebylo to tak luxusní jak dnes, chodili jsme k Malířům nebo k Patronovi na Staré Město....

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Tady si už zvykli v jedné hospodě že když přijede kamarádka tak si dává vinnej střik jen z vodou z kohoutku, takže když jí zmerčej už roztáčej kohoutky....

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Tak ti kteří si tu práci dají a jsou příjemní si to doporučení samozřejmě zaslouží....

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Na minutky jsem taky už skorem alergická, ale zase moc nejsem omáčková, raději si dám lehký sosík. Což u hotovek bývá problém...

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné fotky, Vendy, rozrazil je asi dobrý hostitel, když je tak obsypaný včelami.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....