11 června 2012

Z cesty....

Když se konečně kolona před námi překopala přes místo nehody a v pohodě se rozjela nás už nic nezdržovalo a cesta začala odsejpat. Krom zastávky na jídlo a protažení jak nás tak psů kousek za Brnem jsme frčeli dál. Pejsci si spokojeně spali u nohou a tak byl klídek na to se kochat krajinou.
Co mmne překvapilo bylo velké množství větších či menších vinohradů hned za Brnem, nevím proč, ale tam jsem je moc nečekala a už vůbec ne v takové míře.
A pak se začaly na obzoru ukazovat vrcholky Malých Karpat a před námi byla Bratislava.

Kraj Bratislavy .....

To není Strahovský či jiný pražský tunel ale tunel pod Bratislavou....

Nový most....po cestě tam jsem nestihla pořádně jeho fotku, ani foto Bratislavského hradu, protože byl na straně šoféra, takže nebyl pro mne dobře viditelný, a mizel hned za odhlučňovací stěnou okolo průtahu Bratislavou.

Dunaj v Bratislavském přístavu.....


A jeřáby samotného přístavu.....



Další řekou kterou jsme potkali bylo krásné přírodní koryto Váhu....



Další kopečky už byly nad Nitrou, v tomto případě to je vrch Zobor, z dálky....


Tenhle útes s kostelíkem už byl v Nitře....


No a už jen dojed na místo ubytování a tam se věnovat úpravě obou pesanů a v deset padnout mrtvá do postele....

8 komentářů:

  1. Reportáž focená z auta je fajn! Ty jsi nezmar, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím , to byl určitě únavný výlet , jen cesta samotná dá zabrat .

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ono to jinak ani nejde, nemůžu furt ječet na kamaráda Stůj, to si chci vyfotit...to by jsme se nikam nedostali

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Díky, to mne i baví takhle fotit za jízdy.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Tak kdyby jsme nezůstali hned zkraje viset tu hodinu a půl v tom vedru na dálnici, tak by to nebylo tak strašné, ale ten začátek byl na prd...

    OdpovědětVymazat
  6. Keď ste išli po Prístavnom moste (4. fotka), boli ste asi 2 km od môjho bydliska. Viem aj to, kde si fotila Váh - bolo to blízko Serede. Ja som zatiaľ nikoho nedonútila, aby mi tam zastavil, keď tade ideme. Tiež sa mi tam Váh páči. A posledná fotografia - viac si môžeš prečítať u mňa:

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Tak já to taky brala jen za jízdy protože za prvé pršelo a za druhé jsme spěchali tak kamarád nebyl mým fototouhám nakloněn . Jo, jo opravdu je ten  Váh focenej u Seredi....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....