11 června 2012

Krácení dlouhé chvíle....

Při čekání v koloně mě zaujal keř ktery rostl mezi svodidly ve středovém pásu. Když jsem vytáhla foťák, kamarád už omdlíval....je ze mne vždycky dost hotovej když mne s ním vidí Smějící se!!!!






Foceno z auta a zoomované, a ty včelky tam mne hodně překvapily. Zřejmě jim ty květy hodně chutnají, protože jich tam bylo dost....

7 komentářů:

  1. Podle listů jsem myslela , že to jsou akáty , ale ty mají bílé květy . Netuším co to je .

    OdpovědětVymazat
  2. Taky by mě zajímalo, co je to zač

    OdpovědětVymazat
  3. Velice zajímavá a pěkná kytka ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nevím,co je to za kytku.Ale těch včel je tam hodně.

    OdpovědětVymazat
  5. Budu muset někde zahrabat až přijedu domů v nějakém atlase jestli najdu co to je. Jedná se o keř, který je po celé dálnici vysázen ve středovém pásu.Nejen u nás ale i na Slovensku....

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavý keř, takový jsem snad ještě neviděla, možná jsem si jen nevšimla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....