30 června 2012

Kdo si hraje nezlobí....

Já vím že to se na mne asi nehodí, i když.... někteří kdo mne znají by možná tvrdili opak. Nicméně jsem si dneska hrála s fotkami, protože bylo i na mě, milovnici tepla dost žhavo....a tak jsem si nejdřív doma uklidila, vyprala, uvařila a pak si vzala foťák a šla lovit na zahradu. A jelikož zrovna nic moc zajímavého nekvete tak jsem si zase trochu pohrála.... a pak jsem se šla věnovat bazénu a slunění....no já vím, nemělo by se, pořád doktoři varují, jenže když je na tom sluníčku tak fajn. Ležím, vyhřejvám si kosti a je mi fajn.....


Zas mne napadlo obrázky trochu rozpohybovat....




Ale některé úpravy jsou i statické....




Ta žlutá květinka je základ kaleidoskopové fotky. Takto vypadá fotka v originále....
Zalíbil se mi způsob kdy si fotku můžete změnit jedním kliknutím na kreslený plakát...



4 komentáře:

  1. Vendy, ty sis zase pěkně vyhrála! Kytky jsou krásné samy o sobě a s tvými úpravami jsou přímo úžasné!   

    OdpovědětVymazat
  2. Když teď nekvete nic moc zajímavého, tak alespoň takhle aby to nebyl "jen" obyčejnej klematis

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí jednoduchost,ale někdy člověk žasne,co všechno se dá vykoumat,já na to nemám prozatím čas,snad v důchodu.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já to dělám u takovejch obyčejnějších fotek....baví mne z nich dělat neobyčejné

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....