30 června 2012

A něco v originále....

Tak zase bylinkovník, teď už po dvou měsících. A musím říct, že mne bylinky hodně překvapily, rostou jak o závod a už je z nich pěkná džungle. Aby ne, protože jsou sázené do pěkně uleženého kompostu. A začínají se objevovat i naší kuchyni, zrovna dneska jsem je použila na výbornou i když velice jednoduchou bylinkovou omáčku za kterou jsem od dětí sklidila velkou pochvalu. Koprajda už kuchyní proběhla....





Zatím poslední z rozkvetlých rozrazilů, velmi mne zaujala při objednávání ta kombinace nádherné modré barvy květů a stříbrných listů.....

9 komentářů:

  1. Superbylinkovník jsem ti už chválila, když jsi sázela fotky ze stavby.

    OdpovědětVymazat
  2. Copak já, ale sluníčko!!!! Mít materiál, tak skončím s normálníma záhonama a udělám jen takovýhle. Na netu jsem našla perfektní inspirace, asi sem ty fotky dám. A moje záda jak by si lebedila.....

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, bylinkovník je senzační, nejen že je praktický, ale ještě dělá pěknou parádu!

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě se vracím kvůli rozrazilu. To je ten, o kterém jsi psala u mě, že jo?

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: A užitek! To hlavně!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně se ti to rozrůstá,je vidět,že spirálka je mladšího data,ta naše není až tak vysoká,ale volá po opravě.Letos ji ani nějak moc nefotím.Máš jak vidím hodně bylinek pro kuchyń a na čajíčky.   

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem zvyklá pořád mít něco zeleného po ruce, na chatě jsem taky hned založila bylinkovou část.....

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer, prosím o informaci k Vašemu bylinkovníku (mimochodem velmi povedenému) - máte cihly spojované maltou či tmelem nebo jsou jenom naskládané jako suchá zídka. Díky předem za odpověď. Zuzina

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Není ničím spojovaný, protože je na nepevném základu, postavili jsme ho se synem na místě kde byl jeden čas záhon který jsme zatravnili. Takhle má možnost pracovat a sedat si podle toho jak se hýbe terén, což už je mimochodem vidět. Je to systém suché zídky. Ale dá se udělat skvěle i z placatých kamenů stejným způsobem....A jsem ráda že se líbí. Ani jsem takový ohlas nečekala....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....