21 května 2012

Sobotní ze zahrady....

V sobotu jsem neuveřejnila úplně všechny fotoúlovky ze zahrady a tak to dnes napravuji....










14 komentářů:

  1. Pěkně ti to kvete . Ani ty kytky všechny neznám . Jediné co poznám je orlíček . Ten mám taky a je to pěkný plevel .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:ty bílé kvítky se jmenují snědek, pak je kvetoucí dřišťál, pak muškát.....a vodu už poznáš

    OdpovědětVymazat
  3. Stala se z tebe fotografka! Gratuluji ke krásným úlovkům!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To myslíš tyhle, nebo ty z výletu z galerie?

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky a musím konstatovat, jak ti to krásně kvete. Už se docela těším do důchodu, budu mít více času na zahradu a nebudu to muset "honit" po víkendech a pozdních odpolednech.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Vidíš, a já měla dojem že se víc budou líbit výletové....

    OdpovědětVymazat
  7. Krása,miluji jaro,kdy konecne tyhle vsechny rostlinky kvetou a oblazují nase oci a srdce!

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá na moc pěknou zahradu! Já bych se asi nepřinutila :) Asi bych pěstovala maximálně zeleninu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ulovila jsi krásné snímečky ze zahrádky.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]:díky za pochvalu, už několikrát jsem jí tu na obrázcích měla, hlavně na začátku blogu

    OdpovědětVymazat
  11. Tvoje zahrada je nádherná, Vendy, máš tolik krásných květin!

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, máš to tam jak v ráji.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: No, někdy si říkám že až moc, tedy na tu práci kolem

    OdpovědětVymazat
  14. Moc nádherné.....tolik květů a barev

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....