16 května 2012

Pelmel ze zahrad.....

....jen taková směs dnešních úlovků zpoza plotů zahrad tady ve vsi.....


Upolín, zahradní forma


Drobné kapradí ve spárách podpěrné zdi


Detail zdi....mimochodem přemýšlím, že půjdu asi kousek uzmout do spár bylinkovníku.
Doufám, že mě neprásknete!


Květenství okrasného česneku. Toto je největší odrůda....


A zase azalička, azalka....Mám ráda nepřeberné množství jejich barev a tvarů květů.


Samozřejmě nesmí chybět můj oblíbený Clematis montana, tentokrát mu podporu dělá červenolistý japonský javor.


První květy na mých přezimovaných pelargoniích. Mají letos nové stanoviště
na altánku pod střechou.

7 komentářů:

  1. Překrásné kytkové nadělení.

    OdpovědětVymazat
  2. Máte na vsi peknou botanickou zahrádku! Prekrásné snímky.My tu dnes máme ten svátek(mimochodem Den otcu),takze vyrázím taky za úlovky do prírody,zatím je 1°C!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Mě se taky líbí, zabírá celý roh na kterém stojí dům a jde po ní kamenný chodníček se starým železným zábradlím.

    OdpovědětVymazat
  4. PlaNEJ ČESNEK JE KRÁSNEJ, TAKY JSEM HO LONI FOTIL.

    OdpovědětVymazat
  5. Upolín je krásný, musím si ho pořídit.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: A já včera zjistila, že mi zmiznul ze záhonu, něco ho zřejmě převálcovalo z těch trvalek co tam jsou.....

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné květy. U Tebe na zahradě by se mi moc líbilo, asi bych zavařila foťák.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....