16 května 2012

Kaštan.....

Když rozkvetou kaštany, nikdy mi moje maminka neopomene zavolat a sdělit že: Kvetou kaštany, brzy budou vánoce.....
Mě to vždycky dost silně vytáčí, protože si uvědomím, že není zase až tak daleko od pravdy. No řekněte sami, jen ty květy opadají udělají se ježci a už to jede....a najednou začnou ježci padat, kutálet se z nich kaštany a aby se začaly shánět vánoční dárky a rozepisovat recepty na vánoční cukroví.....
Ale zatím jsme jen na začátku, a tady jsem měla šanci si jeden kaštan nafotit....







Líbí se mi ta cukrátková barevnost květů, a musím říct že i pěkně lepí, opravdu jak kdyby byly polité cukrovou vodou. Měla jsem objektiv a foťák docela pěkně ulepenej Usmívající se....

6 komentářů:

  1. Super foto.Kaštan je nádherný - vždy jej obdivuji - nejdřív květy - pak plody - přesně jak píšeš....čas letí,ale nesmíme smutnit a prožívat každou chvíli naplno...

    OdpovědětVymazat
  2. Čas nezastavíš , ať se ti to líbí nebo ne . Ty červené flíčky v květech prý jsou pro včely signál , že květy jsou v nejlepším stadiu pro opylení a mají nejvíc nektaru . Asi to je pravda , sama říkáš , že je všechno ulepené .

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:No takže podle toho je tedy "nejzralejší" ten první květ, pak ten oranžovej a pak ten žlutej? Jsou tak pěkně u sebe....

    OdpovědětVymazat
  4. Jo kaštan,to je můj oblíbený strom.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: To mě zase připomělo jak dávaj v telke ty retro televizní noviny, tuším že na dvojce, tak tam říkali že... "koncem listopadu začal už předčasný vánoční prodej".....Cha, dneska strašej už někdy v září....teda mě to už pěkně vytáčí ta komercializace   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....