24 května 2012

Objevuji další kouzla....

On-line fotoeditory pro mne, jako absolutního neznalce zákonů, termínů a kouzel grafických programů a studií a počítačové grafiky vůbec, ale zase člověka hravého jsou dárkem z nebe. Všechnu úpravu včetně efektů, písma a dalších a dalších vychytávek za mne udělají. Stačí jen když je nakrmím příslušným obrázkem, vyberu si efekt, rámeček či třeba animaci v podobě čeření hladiny nebo prolínacích obrázků a stačí jedno kliknutí a je hotovo....
Výhodou některých i je že jsou buď vůbec v češtině, nebo se dá do češtiny přepnout, případně k některým je na netu k sehnání český návod. Ale i když ne, tak jsou tak jednoduché, že s nimi může pracovat i takový neznalec angličtiny jako já. Ostatně většina kroků je v ikonkách anebo výrazy jsou tak notoricky známé, či si je rovnou na fotkách můžete zkoušet a zase rušit, takže si nezničíte žádnou se svých vzácných fotek.
A co hlavně, jsou ZDARMA!!! Možná jediná nevýhoda je že když jde pomalu net, trvá i zpracování či přihlášení trochu déle, ale to je jen taková malá podružnost....

Třeba by se vám líbila úprava FILM.....




Mám v plánu takto upravit jeden obrázek. Chodím okolo při každé procházce a pokaždé si říkám, že by to stálo za vyfocení a nějakou pěknou úpravičku. Dneska se asi vykašlu na zahradu (nemám rýč, alespoň mám výmluvu) a půjdu se projít. A uvidím jestli z toho udělám něčím zajímavou fotku....

6 komentářů:

  1. Já ti rýč ráda půjčím    , jestli chceš , mám dva .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak on ho musí manžel koupit tak jako tak . No vidíš, a u těch bílejch kytiček jak v té první tak i druhé sérii jsou i upravované fotky....schválně jestli poznáš které . Někdy mi právě ta úprava udělá z nezajímavosti zajímavost. Retušování nepoužívám, i když bych to kolikrát potřebovala, když je v záběru něco co ruší, ale já to nějak neumím, i když to v těch programech je také.....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Myslím viditelné úpravy , které trknou člověka hned na první pohled . Věrka taky trochu upravuje fotky , ale jen třeba , že zruší červené oči , nebo maličko obrázek zesvětlí , aby byl přirozenější . Možná bych i upravované fotky našla , ale nechce se mi je hledat .

    OdpovědětVymazat
  4. Já vím co myslíš, některé úpravy jsou spíš směřující k výtvarnu, než k normální dokufotografii. Ale je to docela zábavné a jak říkala Vendy někdy se dá udělat úplně něco jiného než tam původně bylo.A to je kolikrát lepší než to původní

    OdpovědětVymazat
  5. Úprava fotek je věc názoru, někdo se nespokojí jen s "obyčejnou" realitou. Občas je potřeba nějaký ten experiment na oživení, aby člověk zúročil svoji fantazii. Ovšem nic se nemá přehánět!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jo, jo, já taky dělám jen u některých...a někdy mne napadají různý blbinky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....