24 května 2012

Další nášup bílé....

Tady je to slíbené pokračování bílých květů....
Bílá barva je v zahradní architektuře oblíbená
proto, že krásně rozsvítí tmavá zákoutí třeba
pod stromy, nebo někde v koutě zahrady.....
Stejný efekt zaručí i rostliny s listy stříbrošedými.







5 komentářů:

  1. Květiny se dobře fotí , už proto , že neutíkají , nehýbou se ani se neschovávají.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to zrovna v těhle dvou posledních dnech nemůžu souhlasit, protože tak strašně funí vítr a když chci fotit tak mi ty kytky utíkaj různejma směrama. Dneska jsem z šesti záběrů mohla použít tak dva, tři....

    OdpovědětVymazat
  3. Musím znovu pochválit, nádherné fotky. Mám to podobně, z mnoha je víc nepovedených než zdařilých záběrů.

    OdpovědětVymazat
  4. Květiny se fotí naopak velice špatně. Na focení musí být dobré světelné podmínky, nejlepší je rozptýlené světlo, na přímém slunci jsou snímky přepálené. Když fouká vítr, a ten fouká pořád, je těžké pořídit ostrý snímek zblízka.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Z vypětím všech sil ovšem se to daří . I tak je tu a tam něco při bližším zkoumání mázlé, nebo ostřené na něco jiného. Což ostatně začínám mít podezření že není něco v pořádku s ostřením na foťáku, protože teď co budou fotky z koncertu jsem to prostě ne a ne zaostřit..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....