24 května 2012

Existuje v přírodě incest?...

Když jsem dneska pořizovala následující snímky, napadlo mne, jestli i v přírodě mezi živočichy je nějaká povědomost o incestu, zda nějak intuitivně poznají, s kým se pářit a s kým ne.
U šimpanzů Bonobono je incest naprosto normální, stejně tak jako znásilňování samic a vraždění v okolních tlupách. Patří totiž mezi dost agresivní primáty, ale zároveň mezi jedny z nejinteligentnějších. Je to stejné jak u lidí, že ti nejchytřejší jsou kolikrát i velmi krutí. Ostatně v historii je příkladů velmi mnoho....
Ale zpět, primáti jsou ti na vyšší příčce, jenže co takoví broučci, ti v tom mají nějak jasno nebo je jim to jedno?
A co rostliny? Některé jsou cizosprašné a tak vlastně může pyl z otcovské rostliny přenést pilná včelka na rostlinu dceřinnou....
Ať je to tak či tak, myslím, že příroda si s tím vždycky nějak poradí....


17 komentářů:

  1. Tak rastilnný incest je najväčšia blbosť, akú som za poslednú dobu počula . Pobavilo, vážne .

    OdpovědětVymazat
  2. V přírodě je incest naprosto běžný. Zvířata příbuznost neřeší a matky se klidně páří se svými dospělými syny - ale pozor, jen s těmi dospělými, v přírodě neexistuje zneužívání mláďat.

    OdpovědětVymazat
  3. Incest u hmyzu. To jako jestli včelí královna spí s bratrem, nebo s otcem? Jeden z nás je debil.

    OdpovědětVymazat
  4. Incest je třeba i u koní. Když jsou matka se svým synem spolu a on nemá kolem sebe žádnou jinou klisnu, ktrá by zrovna říjela, obskočí ji. Dneska je tohle u chovných i závodních koní pečlivě hlídáno a když tohle majitel dopustí, platí příšerné pokuty.

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že u rastlín je to asi najmenší problém

    OdpovědětVymazat
  6. Věř či ne Vendy ale tohle téma mě skutečně nebavilo dávat do rýmu, přesto, že se ti mé básničky líbí!

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: No to jsem docela ráda, že jsem tě pobavila, však to taky na pobavení je určené....vážností je všude dost a dost....

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Vidíš, dobrá otázka! Má včelí královna bratra? To by pak musel být včelí korunní princ a o tom jsem ještě nikdy neslyšela a což teprve o včelím králi? To by totiž musel být její otec...podle všech monarchistických pravidel

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:Ano, o tom mi můj přítel koňák říkal...

    OdpovědětVymazat
  10. [5]:      taky si myslím!

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Na tohle to šlo snad jedině v Malkielově případě

    OdpovědětVymazat
  12. Samozřejmě , že v přírodě existuje incest , však mezi lidmi také ( bohužel ). Však také podobným způsobem vymřel nejeden šlechtický rod , protože se snažili o co " nejčistší " potomky .Nakonec už byli tak zparchantělí , že neměli potomky žádné , nebo neplodné či debilní .

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Co se týče incestu v nejvyších kruzích, dodnes je pro něj synonymem rod Borgiů co se týče historie dávné no a samozřejmě v nedávné Rakousko a Fritzl....

    OdpovědětVymazat
  14. [2]: Děti zneužívají bohužel  jen bytosti oplývající rozumem a nazývající se Homo sapiens....i ty zvířata jsou v tomhle daleko před námi....

    OdpovědětVymazat
  15. V přírodě je to běžné a ty jsi to i krásně zdokumentovala - broučí sex, možná i incest.

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkný nápad. Takové zpracování tématu by mě ani ve snu nenapadlo. Jen si myslím, že incest a rostliny nejdou dohromady. Ale rozesmálo mě to.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Tak mě taky vůbec nic nenapadalo chytrého, a jelikož je to téma dost ošidné, smutné a kontroverzní po vyfocení těch užívajících si broučků mne napadlo to odlehčit....a asi se i povedlo, alespoň dva lidi ta blbina s kytičkovým incestem pobavila....a to si myslím je i fajn

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....