25 května 2012

Na závěr jen tak....

...dvě fotečky které jsou tak trochu mimo povídání, ale ani se k nim vlastně moc povídat nemusí..




Mám ve zvláštní oblibě tyhle "sušiny" snad proto že jak proti obloze tak proti sněhu tvoří zajímavý kontrast...

5 komentářů:

  1. Souhlasím, moc hezky se vyjímají. Přeji krásný víkend. A

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, máš pravdu.   I já přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna ve čtvrtek, když jsem vyrazila do přírody s foťákem, jsem na tyhle sušiny narazila. Taky jsem si je párkrát "vyblejskla", vypadají dobře

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Taky jsi je tam  měla? Já co jsem potkala tak bylo pavučinama obalený....

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu vypadají atraktivně.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....