22 dubna 2012

Bobeš a Mates na konec....

Jak jinak, ani Bobeš a Mates nesmějí chybět....Bobeš se hnal vysmátej za náma a Mates si dal plaveckou vložku v jezírku u chaty a pak se snažil všemožným způsobem zbavit jak mokrosti tak i žabince kterého měl plný kožich...


6 komentářů:

  1. No , takové procházky jsou potom na plavecký výcvik ve vaně . Jinak nevím , jak chceš ten žabinec z jeho kožichu dostat . Ten když zaschne , tak je neodstranitelný . A jak panečku voní...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je skvělá, fakt se na ní směje

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Naštěstí ten žabinec si pozotíral o trávu, proto dělal takový prostocviky a zbytek jsem z něj vzala kartáčem a naparfémovala ho repelentem proti klíšťatům, je jich tu letos opravdu požehnaně....

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš ten pejsek na té druhé fotce je uplně skvělej Hrozně miluju psy, mám taky jejich fotky na svém blogu .. www.vendagekeknek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Tak to by se ti u mě mohlo líbit, těch pejsků tu je taky dost a dost

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....