05 března 2012

Řešení hádanky.....


Jak jsem říkala, ta hádanka nebyla moc těžká, že to je led uhodli všichni, jen jeho lokalizace nebyly dobře. Takže ani makro u splavu, ani rybník, ale blok, no spíš koule ledu který se mi udělal v sudu s dešťovkou na zalévání kytek. Zaujaly mne ony krásně viditelné vrstvy jak led pomalu narůstal a ty zamrzlé bublinky vzduchu. A proč je tak modrý? Protože sud je modrý a jak do něj svítilo sluníčko a bylo to focené na makro tak tu krásnou barvu pobrala i ta fotka....Usmívající se

4 komentáře:

  1. Takové fotky dělat nemůžu , my jsme vodu ze sudu na podzim vylili , hned jak začalo přituhovat , aby nám sud nepopraskal .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Mňo, my to nějak nestihli, kvůli orchidejím tam tu vodu mám co nejdýl a pak najednou bum a je to zamrzlý...je umělohmotnej tak je vcelku odolnej, i když vloni trochu prasknul.

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslela, že nějaká modře vybarvená kašna!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No jako vždy jsem zjistila jak dobře to vypadá až když jsem to stáhla

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....