04 března 2012

Další ocenění.....

Včera mi udělala radost Hanka (blog Čemeřice) protože mi dala nové ocenění a mně tím udělala velkou radost. Blog a vše okolo něj dělám ráda, moc mne to baví a jsem šťastná když vidím, že moje práce není zbytečná a že se i líbí ostatním. A i já bych toto ocenění ráda dala dál a to dvěma blogům od jedné autorky. A aby se to nepletlo tak taky Hance....za její blog o krásách české krajiny, protože sama vím, jak je těžké udělat krásnou fotku z nápadem a za její blog o mňamkách a dobrůtkách všelikých, protože sladký miluju!!!! takže Hanko to je pro tebe Smějící se...



A ještě dalším dvěma blogerkám bych ho také chtěla věnovat a to Amálii (Autíček Jeníček) za to co dělá pro to aby i ostatní lidé věděli něco víc o dětech s AS a o autismu vůbec i jejímu druhému blogu kam také dává krásné fotky, a Ivet (Who7) za veselé básničky a povídání z všedního života..... Berte děvčata a vesele si ocenění kopírujte !

4 komentáře:

  1. Moc děkuji za ocenění. Vážím si jej.

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopreji!!!A tva prace neni urcite zbytecna,clovek se pouci,priuci,zasmeje i zamysli,dik!

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy MOC díky za ocenění mého blogu, viděla jsem, že už ho dostávají mé oblíbené blogerky a byla jsem moc potěšena, že jsi si na mne ty vzpomněla! Díky a jsem ráda, že tak jako já k tobě moc ráda chodím, že i tobě se hezky čtou má slovíčka.-:) DĚKUJI

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, blahopřeji ti k ocenění a zároveň ti za ně i děkuji. Hanka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....