05 března 2012

Růžičky i pro ostatní....

Jelikož jsem k růžičkám již jednou uveřejněným měla nějaké komenty v tom smyslu že si většinou dámy už ani nepamatují kdy dostaly od muže nějakou kytičku, tak mne napadlo se s vámi milé dámy rozdělit. V tomhle nejsem sobecká a tak ode mne v tom dnešním krásném sluníčkovém dni přijměte tuhle malou barevnou kytičku.....snad vás alespoň trochu potěší a zvedne náladu v případě, že už vám ji někdo stačil zkazit....

9 komentářů:

  1. Krásné růže, kytice je přímo oku lahodící. I když mi "zatím" nikdo náladu nezkazil, pohled na ní mě potěšil.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Jako tobě? Mám dojem, že ty teď máš své dny dostatečně růžové a obláčkové, nemám pravdu?

    OdpovědětVymazat
  3. Já je VendyW beru moc ráda. Dneska byl v nemocnici takový fofr, že nevím čí jsem! Doslova jsem dolezla domů, zapla notebůček a hle tvá kytička mi moc potěšila - fakt! d í k   za ní!

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Tak to jsem ráda že udělaly radost i jiným než jen mě

    OdpovědětVymazat
  5. Ty růže mně potěšily. Jsou krásné.Já také dostávám květiny - zajímavé,že snad nejvíc od zetě.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji ti za růžičku , nejvíc se mi líbí ta žlutá , oranžově žíhaná . A na oplátku ti posílám lenochoda. Přijď si pro něj .

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....