20 března 2012

Hokus pokus

Včera jsem se už zmínila o tom, že mám v plánu na terasu udělat nějaké jarní aranžmá. Dokonce jsem si přinesla i nějaké větve a dokonce i jakous takous představu co bych chtěla udělat. Takže jak jsem se vrátila z města tak jsem se vrhla tu ideu realizovat....


No, mělo to být něco, co připomíná beránka, ale jestli to tak opravdu je, to posuďte sami....

7 komentářů:

  1. No proč ne , při troše fantazie to dlouhé proutí připomíná beraní rohy . Ale jinak to je barevné , veselé a oživí to ještě holou terasu .

    OdpovědětVymazat
  2. Presne tak,rohy to ma,krasne tulipany,ale asi koupene?Taky musim porad neco aranzovat.Dnes jsem neodolala a koupila venecek z kocicek,jedna vedle druhe,to by jeden sam neudelal.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak ono to dlouhé zatočené jsou opravdu rohy , to pod nimi  "čumáček" a nohy....

    OdpovědětVymazat
  4. Jedině ty zakroucené rohy mi připomínají berana...

    OdpovědětVymazat
  5. (4)Tak ja jsem pul roku zalevala umelou orchidej,kterou jsem dostala darkem,nez jsem na to prisla!

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Právě proto se mi líbily že jsou tak realistické, a když jsem se dívala po barvách u mých tulipánů tak i ty barvy sedí . A zalívat umělou kytku se mi zatím nepodařilo, nemám komu....ale věřím tomu, protože já sama hrozně ráda chodila v Praze na Smíchově do jednoho obchodu obdivovat tak nádherné umělé květiny, že i syn když jsem ho tam vzala byl u některých na rozpacích jestli jsou opravdu umělé. Bohužel už tam není, tak se kochám alespoň nádherným stánkem před OC který je celý obložený řezanými květinami tak nádhernými....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....