20 března 2012

Jaro teprve začalo, a už se prodávají pomlázky....

Dnešním dnem se začalo astronomické jaro, to meteorologické už někdy v minulém týdnu,
a jak jsem zjistila dnes ve městě, tak někteří prodejci už mají velikonoce. Pomlázky,
vajíčka, různé velikonoční závěsy na dveře i okna a další atributy velikonoc.
A před každým květinářstvím barevné koberce z petrklíčů a jiných
jarních kvítků.



7 komentářů:

  1. Jojo, velikonoce jsou za dveřmi a jaro je už tady, nejen v obchodech, ale i venku. Buďme rádi, že je všechno zase krásně barevné.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná obrázková nabídka - jak to dáváš dokupy ty fotky Vendy?

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No, to mi povídej....zaplať pánbůh že už to začíná být barevné....

    OdpovědětVymazat
  4. No jo , vždyť velikonoce jsou už za 14 dní. Však zajíce u nás mají v nabídce už měsíc.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: no mě to tak nějak nedocvaklo, že už je zase skoro konec března a velikonoce 9. dubna....

    OdpovědětVymazat
  6. Vzdyt to je krasne,ja zdobim na velikonoce uz tydny dopredu,ted jeste tak umyt okna

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné jarní fotky. Mně nějak nedochází, že už budou velikonoce, jarní výzdobu nestíhám.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....