20 března 2012

Momentky z města.....

Měla jsem nějaké jednání v bance, a tak jsem se díky "chytrým" hlavám které nám naplánovali nové autobusové spojení a tím pádem nám zrušily všechny stanice v centru Třebové, táhla od nádraží na náměstí.
U nádraží se čekalo na vlaky i autobusy. Někdo stál, někdo seděl a někdo si dal na sluníčku šlofíka....


Paní učitelky z nedaleké mateřinky vzali děti na procházku, i když tedy jen tak courat po chodnících, nevím....park tu sice je, ale dost z ruky, takže asi jen tak si obejít blok domů a honem zpět domů....tedy do školky, aby to některé dítko nevzalo doslova jak kdysi můj muž. Paní učitelka řekla Děti jde se domů a on se sebral a šel....za dvě hodiny ho učitelka celá vyděšená našla an sedí na zíďce před domem a klinká si nožičkama. když na něj spustila co to provedl, nevinně jí opáčil Vždyť jste říkala, že jdeme domů....
A je vidět, že doma už dnešní ratolesti učí nejen že nemají s cizími nikam chodit, nebo si od nich brát bonbóny či jiné sladkosti, ale už i že se nemají nechat fotit. Když jsem šla okolo těch prťousů a viděli foťák, tak všechny holčičky začaly sborem křičet Jé...my nechceme fotit!!!!


Sedělo se a čekalo a smskovalo i na náměstí..


Napadlo mne, že když tohle je kolekce na ZIMU tak jak pak vypadá asi ta na LÉTO ???


Naposledy jsem vlastně ve městě fotila když bylo před vánoci. A to bylo šedivo a
pošmourno. Dnes to bylo o moc lepší....



Tak mě napadlo, že ani nevím komu je vlastně Třebovský kostel zasvěcen....nějak jsem to vlastně ani nikdy nepotřebovala.....
Za to vím že Česká Třebová má ve znaku kohouta s lidskou hlavou. Snad nějaký písař kdysi cosi zapoměl sepsat či co a nějak se do toho vložil čert a vše dopadlo tak že tu chodil písař s kohoutím tělem, nebo kohout s písařovou hlavou?
Každopádně kohout zdobí skoro všechno ve městě, věž radnice, nebo je pěkně vyveden i v dlažkách na křižovatce nebo zdobí stěnu staré městské trafostanice. A taky nesmí chybět na korouhvičce. Člověk by řekl, že než v Mecce železničářů je někde v kurníku....


A když jsme u těch ptáků, tak taky holobové tu jsou, ostatně jako všude ve městech....


Autobus mi měl jet až za třičtvrtě hodiny tak jsem to domů natáhla pěšky, a proč taky ne, v takovém krásném dni. Jen jsem si udělala po zimě v jarních botách i první jarní puchejře...
Kristus se nade mnou neslitoval a neseslal mi někoho kdo by mne svezl, tak jsem to musela i s těma puchejřema odťapat sama....




I ten jindy hnědý potok dneska měl modrou barvu od té vymetené azurové oblohy....


3 komentáře:

  1. Taky mám z jarních bot puchejře. Po zimních placatých botech jsem vytáhla podpadky a bolí mně z toho nohy .

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tak ani podpatky nevaděj, je sice fakt že jsem trochu vždycky po zimě na nich nejistá, ale spíš paty vždycky krutě trpěj

    OdpovědětVymazat
  3. Diky za krasnou prochazku,ja mam na Trebovou(Ceskou)jenom jednu vzpominku a sice hned po svatbe tam byl muj manzel pracovne prelozen(asi jako svatebni dar od zeleznicniho stavitelstvi!!!)A my bydleli v Havirove Jinak puchejre mame asi vsechny,uz se tesim na sandaly!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....