27 února 2012

Bobešův braekdance......

Když Bobeš dostane svůj obleček, je o zábavu postaráno. Na rozdíl od Matese, který si to užívá, což mne hodně překvapil, Bobeš se ho snaží po cestě zbavovat věčným kroucením, válením a všelijakým jiným pohybem. Marně....

Hlava vlevo....

Hlava vpravo....



A závěrečná figura.....

Dneska krásně zas svítilo sluníčko a tak jsem mu neodolala a vyrazila s Matesem a Bobím. Zatímco ve vsi už skoro žádný sníh není, o nějaký kilometřík dál v lese mne ale překvapilo kolik ho tam ještě je. Takže až bude tát, bude veselo....

5 komentářů:

  1. Asi mu ten tvůj střih nesedí. Bilak třeba neuměl saka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, nejsem žádnej Rosenbaum to je fakt a navíc předělávat střih z jezevčíka na dandíka je pěkná fuška, nicméně on se tak kroutí vždycky i když má na sobě obleček od profesionálů ....

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nemám ráda čepice . Když mám vlastní srst , tak mi připadá zbytečná. Třeba to má taky tak.

    OdpovědětVymazat
  4. Měli je z Matesem jako ochranu před blátem. Než jsme se dostali do stínu kde zase všechno bylo zmrzlý a byl sníh....A tak jsem je po zpáteční cestě(zase blátem) nemusela sprchovat jak normálně jen jsem z nioch sundala šusťáčky a nahnala je uschnout na pelech.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, to je holomek. Ty se mu šiješ s oblečkem a on se z něj snaží za každou cenu dostat.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....