30 října 2011

Ve zlaté....

Byl příjemný den, ne sice slunečný ale příjemný...Vzala jsem tedy jako vždy pesany a foťák a vyrazili jsme. Stromy které byly ještě minulý týden docela zelené najednou úplně zezlátly.....


Tenhle modřín je speciálně na přání. Pro Liannu....chtěla vidět zlatý strom.....

5 komentářů:

  1. U nás taky tak,už jsem je obdivovala na FB.K tomu ještě svítilo slunce,ale jenom tady na jihu.Byl krásný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Svět se proměnil ve zlaté prasátko.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Jenže tady ne, sice na chvililinku vylezlo, ale nic moc...

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: A ani nemusíme držet hladovku, aby jsme ho viděli .....

    OdpovědětVymazat
  5. Tady se mi líbí ta druhá fotka...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....