29 října 2011

Ještě dešťová písnička....

Tak na rozloučení s TT mne napadla ještě jedna písnička a jaké bylo mé překvapení, když jsem u ní našla ještě jednoho interpreta. A to opravdu nečekaného.... Myslím že překvapí mnohé z vás, zvlášť když ho známe ale úplně jinak Usmívající se.


a teď ti další, již klasici svého žánru...



Jedna písnička, tři interpreti, tři různé způsoby. Kdo se komu zdá být nejlepší, tak to nechám na vás.....

7 komentářů:

  1. Mě coby staré konzervativce, romantičce a ženské která má abnormálně vyvinutou fantazii -:(( se samozřejmě líbí ta druhá ukázka - ta nejstarší. Díky Vendy.-:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ukázaly jen dvě, ale samozřejmě originál Dvorský. Mám v Praze ještě pár originálních swingových desek.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To se někdo má! -:)))

    OdpovědětVymazat
  4. MNĚ JE NEJBLIŽŠÍ R.A.DVORSKÝ A ONDŘEJ HAVELKA! TOHO MILUJU!! TOHLE JE TYP HUDBY,KTERÁ SE MI NIKDY NEOMRZÍ A JEŠTĚ,KDYŽ SE K TOMU PŘIDÁ O.HAVELKA,TAKOVÝ ÚŽASNÝ ČLOVÍČEK,TAK BYCH SE HNED CHTĚLA NARODIT DO TÉ DOBY - I S O.HAVELKOU!   

    OdpovědětVymazat
  5. PŘEDEŠLÝ KOMENTÍK SPADL DO SPAMU,TAK HO PROSÍM POVOL.DÍKY   

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám nejradši originál

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....