30 října 2011

Zrcadlení....

Jelikož nefoukal vítr, byla hladina přehrady absolutně klidná a zrcadlila se v ní stráň nad ní.... i s chatou....


Tak tu máme kousek světa za zrcadlem. Jen chybí bílý králík a Zlá královna. Alenka by se možná nějaká v těch chatách našla....

12 komentářů:

  1. Tady Alenka,už se hlásím,i když už si tak hodně dlouho sama neříkám!Moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky , zajímavé pohledy .

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To jsou jedny z těch fotek u kterých jsem až na počítači zjistila jak vlastně vypadají. Bylo už taky vzhledem ke změně času trochu víc šeřejc a tak mne překvapilo jak dobře to dopadlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrcadlení s chatičkou vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Trošku schizofreně....člověk neví jestli si m stoupnout na hlavu nebo co vlastně .

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Wendy , ani ne tak ranní ptáče jako spíš sůva. Měla jsem noční a k ránu bývá většinou klid, tak jsem se tak trochu toulala po blozích. K tobě už jsem se taky jednou zatoulala , víceméně náhodně a moc se mi líbí tvoji pejskové určitě dá práci chovat výstavní psi , chce to svoje . Jako všechno , když to má k něčemu dopadat . Jinak mně mrzí , že si se ani po 20 letech nezžila s novým prostředím , já si taky dlouho zvykala na nové, ale teď co bydlíme 4 roky v Chrastavě jsem si zvykla téměř okamžitě a líbí se mi tady a neměnila bych , ani po loňských povodních , které mně taky postihly , ale byli na tom lidi hůř , nestěžuju si . Vzhledem ke stáří našeho domu a blízkosti řeky , to mohlo dopadnout hůř. Měj se fajn a někdy se zase zatoulej ty ke mně, i když tam nemám tak zajímavé fotky ( zatím jsem se ještě nenaučila vkládat , snad k tomu taky dojde ) a jsem odkázaná na psané slovo.   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Však jsem se dneska toulala a tu a tam utrousila komentářík . Není to tak těžké s těmi fotkami, sice jsem v tom ze začátku taky trochu plavala, bylo to jedna fotka tu, druhá tam, ale teď se to o hodně zlepšilo a jde to perfektně....Na noční chodí dcera, ale tedy na dvanáctky a ta přijde, lehne a chrní až do jedenácti a ve dvě je už zase někde zahrabaná a spí.Naštěstí ten výstavní pes je jen jeden, i když by se mi líbilo mít ještě hořčicovýho danďucha, ale to už by bylo na hraně. Hlavně finančně. Ty výstavy přece jen něco stojí a ježdění na ně taky. naštěstí nemusíme nikde když je výstava přespávat, jezdíme většinou z chaty a zase se tam vracíme. já si tady ani za těch dvacet let nenašla žádnou kamarádku, nic. Já byla ze sídliště zvyklá na kontakt s lidmi, ale tady se spíš každý uzavírá a nějak moc se nedružej. Taky jsme si tu v 97mém užili potopně, ale na tak katastrofálně jak u vás. Jinak máme jak jsem koukala dost podobných zájmů, i názorů a zkušeností.Asi to je i tím, že jsme dost věkově blízko....Takže courej a prohlížej ať se ti tu líbí

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Taky chodím na dvanáctky , měla jsem poslední tak jsem si dala hned po ránu kafe a nějak nemůžu spát . manžel je doma má odpolední , tak furt na mně mluví , takže bych stejně pořádně nezabrala . Já mám starší děti sice už taky dospělé ( nebo se tak aspoň tváří ), ale dosud studující a ty malé -dvojčata- jsou ve 3. třídě. Tak se mám co ohánět. Hrozně se těším až aspoň jedna z holek dostuduje . Nechci je připravit o vzdělání , ale leze to hrozně do peněz ( a to neplatíme školné ). Nejstarší dcera mi slíbila , že až příště přijede domů na víkend - studuje v Olomouci vysokou- tak mně naučí vkládat fotky , tak snad budu mít dokumentaci - snad , jsem na techniku hrozné poleno.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Popravdě mě jako šílenýho spavce by takové noční zabily . Ne, je mi jasné že se máte co ohánět. Naše dítka nějak po škole neprahly tak si te´d vydělávaj. No, tedy spíš berou tolik, že si stačej poplatit svoje závazky. Takže jsou stále pod rodnou střechou. Tak se budu těšit na další fotečkový podívání zase odjinud....

    OdpovědětVymazat
  10. Chatička v zrcadle - moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  11. nádhera, miluji zrcadlení.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta druhá...jako nej fotka?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....