30 října 2011

Stejně jsem ho nestihla...

Ráda bych někdy stihla vyfotit někde pěkný západ slunce. Dneska to už vypadalo, že ho dám.Ale nedala. Když ještě bylo sluníčko vidět byla jsem v lese mezi stromy. A když jsme z lesa vylezli a dostali se na volný prostor, už bylo pryč a zůstaly po něm jen růžovošedé mraky....


17 komentářů:

  1. Západ slunce docela dobrý,ale ty dráty ho kazí.Jenže člověk si dnes nevybere.Jsou všude-no a bez elektřiny to také není ono.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné červánky. Moje romantická duše plesá.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale na té první fotce to vypadá, jako kdyby se právě v okamžiku tvého příchodu vypařil mimozemšťan

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Máme tu smůlu, že nám jde vysoké napětí přes střed vsi ....takže najít si místo kde nejsou se mi zrovna nějak nepodařilo....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Skôr práve prichádzal .

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Popravdě? Tady v té řiti co teď bydlíme je těch mimozemšťanů hodně. Asi to mají na svědomí ty kvanta těch vlaků s uranem co tady přes město jezdily do Ruska. Občas tu na nádraží stály přes noc....   

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Ni,ni, jako echt Pražáci jsme se přestěhovali na ves, a jako venkovský jezdíme na chatu ku Praze na Mníšek. To jsou takové spletité rodinné vztahy a jejich následky...Jo, perfektně to popsal Stránský v mojí milovaný Zdivočelý zemi. Ten seriál taky dobrej, až na ty díly okolo 68mého, to je naprostá katastrofa. A přitom ten scénář psal Stránský sám. Ono vůbec se v tom seriálu drželi jen nemnoho, v základních rysech. Ale stejně vždycky si říkám že je dobře když ten seriál začnou dávat před volbama aby si všichni neustále připomínali jaká byl bolševik svině. A zatím to vždycky po dvakrát na ty volby vyšlo

    OdpovědětVymazat
  8. Přes můj les vede taky elektrické napětí, ale už jsem si zvykl.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Na dráty mám štěstí, přes pozemek na chatě nám jde nějaké to hodně vysoké napětí, a tak nám tam pravidelně rozvodné závody vyřezávaj a kácej stromy. Poprvé letos se  s náma na tom domlouvali aby tam někdo byl a sami to na požádání rozřezali na polena a zbytek větví rozemleli v drtiči. a všechno po sobě uklidili.... naštěstí díky tomu nám nemohou změnit status pozemku, jak to město už někde u chat udělalo. Změnili jim to na stavební parcely a tak jsi buď musel začít stavět, nebo to prodat. Je ale také pravdou, že skoro všichni si tam postavili domky a přestěhovali se tam z Prahy. .No nic, no.....aspoň nebudu mít trému

    OdpovědětVymazat
  10. Trému ode mne? Tomu nevěřím.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Před neznámými a z neznáma....z toho mám hroznou trému.... .Ale je fakt, že na výstavě přepínám do úplně jiného módu a funguju úplně jinak. Třeba jen na čistou vodu, kafe a bez jídla celý den. Doma bych se zbláznila nemít oběd    .

    OdpovědětVymazat
  12. Trochu to vypadá, že to sluníčko je tam přidané nebo je to nějaká vada foťáku, ale jinak je to pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Je to focené nastavením západ slunce

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Máš naprostou pravdu, necítím. A ani se tu po těch dvaceti letech necítím jako doma, jako někde kam se se ráda odevšad vracím. Spíš naopak, snažím se odtud kamkoli utíkat....

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se povedl podobný záběr mimozemšt'ana v lese pod Vidoulí. Den je čím dál tím kratší a mím pocit, že i to sluníčko zapadá nějak rychleji.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....