12 září 2011

Jsem zpátky....

Takže po týdenní odmlce jsem opět zpátky a děkuji všem za komentáře které mi byly poslány během mé nepřítomnosti na blogu...také jsem skoukla i příspěvky vás ostatních a většinou se pobavila, někdy souhlasně pokývala hlavou a někdy zazáviděla pěkné fotky.....
Můj týden byl výstavně - oddychový a i na setkání s milými přáteli a kamarády došlo a hlavně jsem zas mohla jednou pocourat po Malé Straně a Kampě a vsosat do sebe ten pražský blázinec, který samozřejmě Pražáci absolutně nenávidí, ale já si ho užívám.A ještě jedna věc mi vždy vyhovuje, totiž absolutní anonymita a vklouznutí do davu bez toho, že bych potkala někoho odtud z gubernie a řešila s ním co tu dělám a nemusela se dělit o tu náladu a klídek....

3 komentáře:

  1. Vsosávala jsi pražský blázinec? Fakt? Tak si to na chvilku vyměníme, co ty na to?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No ono ten samotářskej život na vsi, taky není o co stát. To víš že se mi stýskalo, po psaní i po komentářích a tedy i po těch kdo je dávají .....

    OdpovědětVymazat
  3. Vsosávat je zvláštní výraz, který se může hodit. Zatím jsem slyšela sosit, základ je stejný.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....